DMS softver za automatizovano upravljanje ulaznom finansijskom dokumentacijom

Od prijema dokumentacije do pripreme za knjiženje.

DMS softver za automatizovano upravljanje ulaznom finansijskom dokumentacijom

Kome je primarno eLikvidatura namenjena?

eLikvidaturu koriste naše srednje i veće firme, koje u proseku imaju više od desetak ulaznih računa dnevno i takav proces odobravanja i kontrole koji ljudima oduzima previše vremena za ručnu obradu, praćenje i pronalaženje kroz poslovne emailove. Život je previše dragocen da bismo puno vremena trošili na odobravanje računa…

Ako vidite vrednost u tome da se vaše ulazne fakture i finansijska dokumentacija brzo i automatizovano kreću kroz sektore, striktno poštujući vašu politiku kontrole i odobravanja, uz minimum izgubljenog vremena na traganje za ljudima, dokumentima i ispravljanje grešaka, eLikvidatura može biti pravo rešenje za vas!

eLikvidatura je izrađena na najsavremenijoj Microsoft Power platformi, što vam pruža određene strateške garancije za budućnost a vašim korisnicima maksimalnu fleksibilnost i udobnost rada sa već poznatim Microsoft alatima, sa bilo kog mesta ili uređaja koji im odgovara.

Digitalna zaštita dokumenata i automatizacija procesa - eLikvidatura.

Najbitnije funkcionalnosti i vrednosti eLikvidature

FunkcionalnostVrednost
Podrška za SEF, skener i email ulazne kanale Elektronska delovodna knjiga Centralno mesto za sve ulazne kanale, bez obzira na broj lokacija. Nema potrebe za odlazak na SEF, udobniji interfejs, elektronska delovodna knjiga
Samostalno upravljanje procesom odobravanjaAutomatizacija i sprovođenje politike odobravanja po najbitnijim parametrima, partneru, tipu, iznosu, mestu i vrsti troška. Smanjuju se rizici od greške.
Evidencija zadataka korisnika, komentara, istorije i narednih koraka u kontroli i odobravanju dokumenataZnamo u svakom trenutku gde i kod koga svaki dokument stoji, gde je prethodno bio i koga još čekamo za odobrenje. Transparentnost, brzina, ušteda vremena i novca.
Kontrola i odobravanje dokumenata iz popularnih Internet Browsera, emaila, MS Teamsa, sa mobilnih uređajaKorisnici rade na način koji je za njih najproduktivniji i najlakši. Podsetnici za zadatke na nivou korisnika i rukovodilaca sektora.
Model sigurnosti na bazi uloga, ovlašćenja i odgovornosti korisnikaKorisnici vide i odobravaju dokumente u skladu sa dodeljenim ovlašćenjima.
Pretraga, filtriranje, izveštavanje i pogledi na podatke po raznim parametrimaBrzo pronalaženje dokumenata po partneru, statusu, vrsti i mestu troška, iznosima, datumima itd… Unapred sačuvani pogledi na podatke za produktivno i brzo obavljanje poslova u skladu sa potrebama korisnika. Izveštaji za nadležan arhiv, izvoz delovodne knjige.
Integracije sa Microsoft servisima, sa ERP i knjigovodstvenim softveromJedinstveno logovanje za M365 korisnike, uvoz partnera, vrste i mesta troška, priprema za knjiženje u ERP softveru… Ušteda vremena, podrška procesima bez zastoja, smanjenje grešaka prilikom unosa

Kako da kupite eLikvidaturu?

eLikvidatura se prodaje po modelu pretplate na pravo na korišćenje softvera. Licencira se po svakom korisniku koji učestvuje u prijemu, kontroli i odobravanju dokumenata.

Pretplatu možete plaćati na mesečnom ili godišnjem nivou, po vašem izboru.

U pretplatu su uključena, osim prava na korišćenje, prava na podršku za upotrebu i održavanje postojećih funkcionalnosti i unapređenja softvera.

Inicijalna implementacija, integracija i obuka se usklađuju sa potrebama svakog korisnika i kao stavke se zasebno prikazuju u ponudi.

Nema kapitalnih investicija u softver, naročito ako ne zahtevate obimne modifikacije već gotovog rešenja.

Extreme prodajni tim za eLikvidatura softverskog rešenja za obradu dokumenata.

Šta vam je potrebno za implementaciju eLikvidature?

Softver je napravljen na najsavremenijoj Microsoft Power Platformi, koja omogućava bržu i ukupno povoljniju izradu i održavanje pouzdanih, fleksibilnih i za korisnike udobnih aplikacija, kada se poredi sa tradicionalnim programiranjem.

Da biste koristili eLikvidaturuu, potrebno je da imate:

• Neki od osnovnih Microsoft 365 paketa za svakog korisnika
• Jednu sistemsku Power Automate Per User licencu

Pored ovih osnovnih licenci koje vam obezbeđuju pristup Microsoft Cloud infrastrukturi i drugim servisima za vašu digitalizaciju, za korišćenje eLikvidature vam nije potrebna nikakva dodatna interna infrastruktura, osim računara sa Internet konekcijom.

Implementacija se može realizovati u jako kratkom roku ako vam nisu potrebne značajne izmene već gotovog rešenja.

ERP integracija i automatizacija kroz eLikvidaturu

Uspešne priče naših klijenata

Studije slučaja

Otkrijte stvarne primere kako smo pomogli klijentima da postignu svoje ciljeve, prevaziđu izazove i podstaknu rast.

Wagen Internation d.o.o i Dynamics 365

Kompanija Wagen International postoji više od 20 godina, tokom kojih je uspostavila dominaciju na tržištu auto delova u Srbiji. Wagen International nudi široku paletu proizvoda...
Detaljnije
Wagen new

eKancelarija i Kreston MDM revizija doo

Kreston MDM čini tim profesionalnih i odgovornih stručnjaka, bogatim višegodišnjim iskustvom. Kompanija je osnovana 2005. godine i od tada se bavi revizijom, finansijskim i računovodstvenim...
Detaljnije
Kremos

Dynamics 365 & Semos Education

Tokom 25 godina iskustva, Semos Education je razvio preko 300 edukativnih programa koje je pohađalo preko 100.000 ljudi. Fokus Semos trening centra je na poslovne...
Detaljnije
Semos

EXTREMEovanje  - iz iskustva za iskustvo

Budite u toku

Dobro došli na EXTREMEovanje – naš kutak za razmenu znanja, ideja i iskustava. Kroz priče iz prakse, savete i tehnološke uvide, pomažemo vam da bolje razumete kako digitalna rešenja mogu unaprediti vaš posao. Više od 25 godina smo uz klijente – i svaki tekst ovde je nastavak tog puta, pisan iz stvarnog iskustva.

Od lead-a do preporuke, bez lutanja: CRM – kompas za Customer Journey

“Ko su naši kupci koji bi preporučili naš proizvod ili uslugu“, pitanje je koje sve češće postavlja menadžment kompanija. To nisu nužno naši najveći kupci…

Blog, Odnos sa klijentima, Upravljanje dokumentacijom

Extreme gost

06.11.2025.

Customer satisfaction 1

DIGITALNA ISTINA: Sve je teže lagati, i to je dobra vest

Pre svega moram da vam kažem da ne radim u Photoshopu. Ne obrađujem fotografije, ne snimam video sadržaj, niti dizajniram vizuale za društvene mreže. Dobro……

Adobe

Jovana Đorđević

30.10.2025.

Kako veštačka inteligencija unapređuje selekcije u Photoshopu

Selekcije u Photoshopu su svakako jedna od najvažnijih i najčešće korišćenih opcija. Uvek nešto treba da se odvoji od nečeg drugog na slici. Koliko god…

Adobe

Extreme gost

30.10.2025.

Background

Bilten

Naš Infobilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.

Infobilten

Budite u toku sa našim Infobiltenom, koji vam donosi najnovije vesti iz IT industrije, uvide i trendove direktno u vaš inbox.

Prijavi se

Sigurnosni Bilten

Zaštitite svoje poslovanje uz naš Sigurnosni bilten, koji vam donosi najnovije informacije o sajber pretnjama i bezbednosnim praksama

Prijavi se

Kreativni Bilten

Prijavite se na naš Kreativni bilten i dobijajte najnovije trendove u dizajnu, savete o softveru i kreativnu inspiraciju.

Prijavi se
357e89c285a2c9a0192341c05c4f8054