Veleprodaja

Brzina i dostupnost svakog proizvoda ili usluge koje savremeni potrošač očekuje postavlja dodatne izazove pred firme koje se bave proizvodnjom, veleprodajom i distribucijom.

Izazovi uglavnom potiču iz okruženja, koje diktira zahtevni potrošač današnjice, a koje je neuporedivo dinamičnije i zahtevnije od onog u kojem smo živeli do pre samo 15 godina. Ovo nas dovodi do onoga što svaka firma koja se bavi veleprodajom i distribucijom zna, a to je da je svaka propuštena prodaja, izgubljena prodaja. Koordinacija, koju zahteva ova industrija, nije jednostavna. Proces koji uključuje upravljanje odnosom sa kupcima, proizvodima, višestrukim kanalima kroz koje prodaja funkcioniše, aktivnostima komercijalista na terenu, a i drugim poslovnim operacijama je izazovan i kompleksan.

Najčešći izazovi

  • Konstantno prisustvo i vidljivost krajnjim kupcima/potrošačima
  • Upravljanje odnosima sa direktnim kupcima – maloprodajom
  • Složenost u planiranju zaliha i izloženosti proizvoda
  • Kontrola operativnih troškova
  • Održavanje agilnosti rada i operacija
  • Efikasno upravljanje aktivnostima zaposlenih, porudžbinama i isporukama
  • Objedinjavanje i analiza podataka o svim operacijama na jednom mestu

Da li se i vi svakodnevno suočavate s ovom vrstom izazova i nameravate da pronađete rešenje za iste?

Kontakt

Iako možda zvuči neverovatno, mogućnost da uhvatite korak ili odmaknete konkurenciji, a da pri tome maksimalno zadovoljite i kupce i potrošače postoji. Extreme može da vam ponudi:

  • • Aplikativno rešenje bazirano na najbrže rastućoj Microsoft Cloud platformi
  • • Rešenje u koje je implementirano višedecenijsko iskustvo iz oblasti veleprodaje i distribucije
  • • Aplikaciju koje se može podjednako efikasno koristiti i na mobilnim uređajima i na računarima, čak i kada nemate internet
  • • Rešenje koje se može integrisati sa vašim knjigovodstvenim sistemom i obezbediti unapređeno poručivanje sa terena
  • • Sveobuhvatni pogled na vaše poslovanje kroz izveštavanje koje može objediniti sve vaše IT sisteme
  • • Senior konsultanti sa višestrukim implementacijama iz oblasti veleprodaje i distribucije

Implementacija u Wagen International d.o.o.

Glavni cilj kompanije Wagen International d.o.o. prilikom implementacije CRM sistema bio je da ostvare veze sa novim i učvrste veze sa postojećim kupcima. Takođe, terenskim komercijalistima bilo je neophodno obezbediti kvalitetnu IT podršku u procesu prodaje i komunikacije sa postojećim i potencijalnim kupcima.


  • Osnovne tačke unapređenja i digitalizacije procesa:
  • – Bolje poznavanje kupaca, njihovih potreba i stvaranje preduslova za rast prodaje
  • – Sprovođenje dobro fokusiranih marketinških, pretprodajnih i prodajnih kampanja i aktivnosti
  • – Trenutni uvid, za regionalne menadžere, u planirane i sprovedene prodajne aktivnosti na teritoriji za koju su zaduženi (za komercijaliste i za pojedinačne kupce)
  • – Sveobuhvatni pogled na aktivnosti prodaje na svim teritorijama bilo da ih sprovode komercijalisti ili regionalni menadžeri, za direktore
  • – Integracija sa NAV ili BI sistemom za kvalitetno sagledavanje poslovanje sa svakim pojedinačnim kupcem, trendovi poslovanja sa njima, kao i trendovi u kupovini pojedinačnih brendova ili grupa proizvoda

Partneri