Šta je eDepo?

eDepo je softversko rešenje za evidenciju upravljanja otpadom čiji je osnovni zadatak da eliminiše nepotrebnu administraciju i smanji rizik od nastajanja greške, obezbeđujući sve neophodne informacije za ispunjenje zakonskih regulativa, u bilo koje vreme i na bilo kom mestu.

Ukoliko ste proizvođač različitih vrsta otpada sa više lokacija na kojima se otpad generiše, onda znate koliko godišnja priprema izveštaja i obrazaca može da bude iscrpljujuća i vremenski zahtevna.

Bilo da je vaš zadatak da evidentirate generisanja i zbrinjavanja otpada ili da ste zaduženi da kreirate izveštaje i pratite transport otpada – eDepo je rešenje za vas!

eDepo se bavi administracijom, dok vi radite važnije stvari

eDepo za vas kreira sve neophodne izveštaje o upravljanju otpadom sa samo nekoliko klikova, bez potrebe za prethodnim pripremama i konsolidovanjem velikog broja tabela sa različitih lokacija, po različitim vrstama otpada.  

Jednom kada je sistem uspostavljen, svi učesnici sa pravom pristupa aplikaciji popunjavaju podatke vezane za generisanje i zbrinjavanje otpada, saradnju sa operaterima i laboratorijama na samom izvoru informacija, sve ostalo radi eDepo! 

Minimalni rizik od nastajanja greške

Veliki izazov kod ručne evidencije upravljanja otpadom predstavlja rizik od nastajanja greške prilikom konsolidacije. Ručna obrada velike količine podataka nikada nije preporučljiva, jer umor i kratki rokovi značajno doprinose nenamernim propustima koji mogu ugroziti čitav izveštaj. 

eDepo za vas minimizira ovaj rizik automatizujući veliki broj aktivnosti i uvodeći validaciju u proces evidencije i upravljanja otpadom, prepuštajući softveru da radi ono u čemu je zasigurno bolji od ljudi!

Svi podaci vezani za upravljanje otpadom na jednom mestu  

eDepo za vas brine ne samo o podacima vezanim za količine i vrste otpada, već i o svemu ostalom što je od važnosti za evidenciju upravljanja otpadom. Jednom kada ste uneli sve potrebne podatke, eDepo će za vas voditi računa o tome kada i koje dozvole ističu, da li ste još uvek u ugovornoj obavezi sa operaterom i po kom ugovoru, a uz to će i arhivirati svu dokumentaciju tako da je imate na dohvat ruke, kada god da vam zatreba. Naravno, najvažnija dokumenta se mogu pronaći putem ključnih reči ili se mogu filtrirati po definisanim vrednostima.