Tehnička podrška

Ukoliko vam je potrebna pomoć vezana za neki od softvera, bilo prilikom postavke ili prilikom korišćenja, tim za podršku vam je na raspolaganju. U zavisnosti od kompleksnosti problema, podršku vam možemo pružiti na jedan od navedenih načina:

Tehnička podrška putem direktnog pristupa Vašem računaru

VAŽNA NAPOMENA: ovakav vid podrške je neophodno da prethodno TELEFONOM dogovorite sa osobom iz naše tehničke podrške s kojom ste u komunikaciji.

Ako naša tehnička podrška proceni da se na taj način efikasnije mogu prikupiti bitne informacije ili rešiti problem, možete našoj tehničkoj podršci dozvoliti privremeni, bezbedni pristup Vašem računaru. Sve što je potrebno da uradite je da klikom na dugme preuzmete i pokrenete fajl a zatim da pratite instrukcije i aktivnosti naše tehničke podrške*:

Telefonska tehnička podrška

Službu tehničke podrške možete dobiti na sledeće brojeve telefona:

+381 11 4240 424

Radno vreme službe telefonske tehničke podrške je od 09-17 časova svakim radnim danom.

Tehnička podrška putem elektronske pošte

Pošaljite nam opis problema na podrska@extreme.rs, i u najkraćem roku ćete dobiti detaljan odgovor na vašu e-mail adresu.

 

 

 

* Ukoliko imate poteškoća sa preuzimanjem fajla klikom na dugme, pokušajte sa alternativnim linkovima datim ispod:

Podrška za poslovne korisnike:
http://extreme.rs/wp-content/uploads/2018/09/AmmyyAdmin-Extreme-18.zip

Podrška za kućne korisnike:
http://extreme.rs/wp-content/uploads/2016/11/extreme_podrska.zip