Adobe Sign

Adobe Sign, rešenje Adobe Document Cloud-a, omogućava korištenje elektronskog potpisa,  odnosno automatizaciju procesa potpisivanja papira. Pomoću alata Adobe Sign, možete na jednostavan način da šaljete, pratite i potpisujete dokumenta putem brauzera ili  mobilnog telefona, takođe moguće ga je pomoću API-ja integrisati među poslovne aplikacije.

 

Testirano i sigurno rešenje

Elektronski potpis pravno je obavezujući u gotovo svim industrijalizovanim zemljama, a manje razvijene zemlje polako počinju da usvajaju zakone o elektronskom potpisu. SAD je još 2000. godine uspostavio Zakon o elektronskom potpisu u globalnoj i nacionalnoj trgovini, dok je u Evropska unija isti taj zakon stupio na snagu  2016. godine.

Adobe Sign aplikacija za elektronski potpis visoko je ocenjena na Salesforce AppExchange 2006. Mnoge kompanije Fortune 500 i vladine agencije oslanjaju se na Adobe Sign, i to u potpisivanju desetina miliona dokumenata svake godine. Takođe, elektronski potpisi uveliko su sigurnija opcija u odnosu na pisane i faksirane potpise. Adobe Sign omogućava upravljanje celokupnim procesom, uključujući usmeravanje dokumenata, vođenje potpisa ili odobrenja, generisanja obaveštenja i čuvanje potpisanih dokumenata u sigurnom okruženju. Pored toga, završni dokument overen je pečatom.

Prednosti Adobe Sign alata:

  • Dobijate/dajete potpis za nekoliko minuta
  • Radnici mogu lako tražiti potpis od drugih, potpisivati dokumente i elektronskim putem pratiti proces
  • Posao možete obavljati sa bilo kog mesta, na bilo kom uređaju
  • Dovoljno je da potpisnici kliknu na link za potpisivanje dokumenata sa bilo koje lokacije na bilo kom uređaju, u bilo koje vreme, te da uspešno potpišu dokument
  • Nije potrebno prijavljivanje ili preuzimanje naloga

Adobe Sign pruža najviši nivo sigurnosti, dostupnosti i poštovanje zakona. Takođe, Adobe je vodeći svetski proizvođač softvera za siguran rad na digitalnim dokumentima i vrhunskim digitalnim iskustvom.

Kako koristiti Adobe Sign?

Budući da je Adobe Sign još jedna od aplikacija postavljenih “na oblaku” (cloud-based service), postoji više načina upotrebe. Kupovina Adobe Sign-a omogućavaju vam da radite putem brauzera ili mobilne aplikacije za slanje, potpisivanje, praćenje i upravljanje procesima potpisa. Adobe Sign, takođe, može da se koristi u drugim aplikacijama. Pojedinačni korisnici mogu slati dokumente na potpis i obavljati druge zadatke dok rade u popularnim aplikacijama za produktivnost poslovanja poput Microsoft Office 365 Word i PowerPoint, kao i Dropbox i Google Drive. Moguće ga je lako implementirati u mrežu softvera koji se najčešće koriste za optimizaciju poslovanja, kao što su Microsoft SharePoint, Dynamics 365, Salesforce itd.

Adobe Sign – licenciranje

Licneca za Adobe Sign možete nabaviti na tri načina:

  • Licenca za pojedinačnu Adobe Sign aplikaciju (godišnja pretplata)
  • Licenca za godišnju pretplatu na sve Adobe Creative Cloud aplikacije (Creative Cloud for teams). Adobe Sign deo je Adobe Acrobat Pro DC licence, a budući da je sam Acrobat deo licence Adobe Creative Cloud for Teams, Adobe Sign deo je CCT paketa.
  • Po transakciji, gde jedna transakcija znači jedan potpis (ukoliko se na dokumentu nalazi više potpisa, to znači i više transakcija. Transakcija se skida čim je dokument poslat na odgovarajući broj potpisnika). Dakle, Adobe Sign ostavlja mogućnost korištenja po potrebi, odnosno isključivo u onim trenucima kada je nužno da dokumenta potpišete elektronski

Adobe Sign probna verzija

Adobe Sign probnu besplatnu verzija možete preuzeti na sledećoj strani https://acrobat.adobe.com/us/en/sign/free-trial-global.html. Detaljnije informacije za Adobe Sign možete pronaći u dokumentu samog proizvođača.

Cena za Adobe Sign

Cena za Adobe Sign (pretplata na pojedinačne aplikacije i kompletan Adobe paket) možete pronaći u cenovniku na: http://extreme.rs/cenovnik/.

Za sva pitanja i nedoumice vezane za ovaj alat nam se možete obratiti na softver@extreme.rs