Šta je eKancelarija?

eKancelarija predstavlja rešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka, upravljanja dokumentacijom i kontrole realizacije procesa. Prevashodna namena eKancelarije jeste da unapredi i automatizuje tradicionalni način kancelarijskog rada.

Imate izazov sa arhiviranjem, pretragom i odobravanjem poslovne dokumentacije?

Želite da organizujete i pratite raspoloživost zajedničkih resursa (sala za sastanke, projektori, automobili)?

Imate potrebu za automatskim podsetnicima za menice, rate, ugovore i sl.? 

Vaš posao je projektno orjentisan i imate potrebu za evidencijom projekata, …?

Planirate da automatizujete određene procese prodaje ili nabavke? 

Unapredili bi odobravanje odsustva ili službenih putovanja kroz potpuno automatizovan proces? 

Uvodite standarde kvaliteta i elektronsku evidenciju poslovanja?

Potrebno vam je odobravanja ulaznih računa troškova? 

Bez obzira da li ste kompanija sa nekoliko zaposlenih ili imate više desetina zaposlenih na različitim lokacijama, eKancelarija je kreirna da unapredi vaše poslovanje

Besplatna tehnička podrška Mesečno plaćanje Bez ulaganja u infrastrukturu
Extreme tim vam stoji na raspolaganju prilikom korišćenja eKancelarije sve dok traje pretplata, kako biste svoje svakodnevne zadatke nesmetano obavljali.Svoj novčani tok možete u potpunosti planirati i koristiti maksimalno finansijske olakšice uz mesečno plaćanje.eKancelarija u Cloudu vas oslobađanja inicijalnih ulaganja, kao i troškova za održavanje infrastrukture.

eKancelariji možete pristupiti od kuće, iz internet kluba, iz daleke turističke destinacije ili jednostavno sa mobilnog telefona, što je jedna od najvećih prednosti unapređene verzije eKancelarija. Osim toga, olakšano je planiranje, praćenje i kontrola zdataka jer su sada dostupne opcije za praćenje statusa realizacije, završetka aktivnosti i konačnu potvrdu određenih procesa.  

Nove funkcionalnosti su rezultat iskustava u dosadašnjem radu – slušali smo šta nam govore naši korisnici i implementirali.

Upravljanje procesima

  • Upravljanje dokumentacijom
  • Odobravanje dokumenata i procesa
  • Putni nalozi
  • Evidencija zahteva za internu podršku – NOVO
  • Tenderi – NOVO
  • Proces odobravanja – NOVO
  • Evidencija odsustva
  • Moji zadaci

Evidencija važnih dokumenata

  • Elektronski delovodnik
  • Evidencija menica
  • Evidencija ulazne/izlazne dokumentacije
  • Evidencija pošte
  • Adresiranje pošte

Informacije na jednom mestu

  • Centralna oglasna tabla
  • Lista kontakata
  • Zajednički kalendar
  • Korisni linkovi
  • Galerija slika
  • Baza znanja – NOVO
  • Zajednički resursi

Pretraživanje sadržaja i povezivanje sa drugim alatima

  • Cloud Ready
  • Standardna pretraga
  • Napredna pretraga
  • Integracija sa Office aplikacijama
  • Integracija sa eksternim izvorom podataka
  • Video obuka