Svaka se faktura se evidentira automatskim štampanjem inventarnog broja čime se eliminiše potreba za vođenjem knjige ulaznih faktura.
Za svaki dokument se u bilo kom trenutku zna status obrade i kod koga je na obradi.
Za dokument se vezuje i spisak napomena i komentara koji zaposleni stavlja na uvid svim ostalima učesnicima procesa.
Brzo i jednostavno poređenje komercijalnih uslova koji su dogovoreni sa uslovima po kojima je faktura isporučena.
Bez izmena i dorade sistema moguće je vršiti odobravanje elektronskih, digitalno potpisanih dokumenata.
Nema ručnog upisa podataka u knjigu ulaznih faktura za potrebe poreskih i drugih državnih organa.
Za svakog od učesnika u procesu obrade su tačno definisana prava pristupa i izmene koje može da vrši nad dokumentom.
Sva dospela pošta na vaše ime se nalazi na jednom mestu u vidu skeniranog dokumenta.
Rešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više