U četvrtak, 8. oktobra u hotelu Jump Inn održan je događaj povodom predstavljanja novih Extreme rešenja: eLikvidature i eSekretarice.
Na ovom događaju su se okupili svi predstavnici srednjih i malih preduzeća kako bi saznali više o modelima iz prakse na osnovu kojih su ova rešenja nastala, kao i načinu na koji ona pomažu u rešavanju pitanja koja se tiču procesa obrade faktura i upravljanja finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom ( eLikvidatura ) i procesa preispitivanja ugovora (eSekretarica).
Prvi put nakon objavljivanja novih rešenja, prikazano je na primerima na koji način ona zaista olakšavaju i pojednostavljuju procese u firmi, što direktno doprinosi uštedi vremena i povećanju produktivnosti kod zaposlenih koji obavljaju neke od najvažnijih funkcija u preduzeću.
Osim toga, prisutni su bili u prilici da vide način na koji bi se svako od ovih rešenja uklopilo u postojeći sistem, tok implementacije i šablon proračuna brzine povrata investicije koji omogućava firmama da odluku o implementaciji donesu na osnovu realnih parametara.