Termin: 23. jun, 14:00 – 16:00h
Predavač: Aleksandar Mačak, P-seller for Microsoft Productivity Platform
Mesto: Extreme d.o.o., Đorđa Vajferta 74
Pridružite nam se na softverskoj radionici „Office 365: Šta je novo u nadogradnji 2016?” koju organizujemo kako bismo vam predstavili neke potpuno nove funkcionalnosti, a i unapređene postojeće servise koje donosi najnoviji Office 365 Update. Sve ono što je drugačije pokazaćemo na praktičnim primerima, kako bismo vam olakšali i ubrzali rad ukoliko već koristite Office 365. Međutim, onima koji se nisu susreli sa radom u ovom alatu odgovorićemo na sva pitanja u vezi sa nabavkom i implementacijom ove Microsoft poslovne platforme i naravno, predstaviti sve funkcionalnosti kojima pomenuto rešenje trenutno raspolaže.
Update 2016 za Office 365 donosi do sada najkompletniji skup servisa i namenjen je kompanijama koje žele da poboljšaju svoje ključne poslovne procese. Napredne funkcionalnosti koje se nalaze u okviru dobro poznatih Office 365 cloud servisa su sada dopunjene novim opcijama za kontrolu sadržaja, sprečavanje curenja osetljivih informacija, dodatne nivoe zaštite i odobravanje pristupa sadržajima.
Tehnološki najnovije i najkompleksnije sadržaje Microsoft je ponudio u formi E5 paketa o kome će biti reči na radionici. Ovaj paket po pristupačnim cenama nudi visok nivo dostupnosti i integracije, podržavajući zahteve hibridnih scenarija i lokalne infrastrukture – što su najčešći scenariji kada je u pitanju implementacija.
Na ovoj radionici ćete, između ostalog, detaljno čuti o sledećim funkcionalnostima:
- Novom Office 365 Admin Center panelu
- Novom „Bezbednost i usaglašenost“ admin panelu (DLP, Azure RMS, eDiscovery, Shadow IT)
- Office 365 grupama i njihovim integracija sa ostalim servisima
- Integraciji Office alata sa Online servisima
[wufoo username=”extremedoo” formhash=”zo3upaz19vng12″ autoresize=”true” height=”520″ header=”show” ssl=”true”]