Kompanija Adobe je najavila novu verziju Acrobata – Adobe Acrobat Document Cloud (Acrobat DC). U ovoj novoj verziji osim unapređenog Acrobat alata, očekuje vas i skup Cloud servisa koji omogućavaju upravljanje dokumentima sa različitih uređaja, sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme. Efikasnijem načinu saradnje i upravljanju poslovnim procesima doprinosi usavršena mogućnost korišćenja elektronskog potpisa.
Adobe Acrobat DC- najbitnije funkcionalnosti
Document Cloud Serivice – online usluge koje omogućavaju pristup, rad i razmenu dokumenata sa različitih uređaja.*
Nova Acrobat DC mobilna aplikacija – omogućava efikasan rad na mobilnim uređajima (iOS i Android).
Unapređenje poslovnih procesa – jednostavno potpisivanje i odobravanje dokumenata i formi, intuitivno uređivanje dokumenata i pristup istima sa različitih uređaja, uklanja potrebu za ispisivanjem i faksovanjem velike količine dokumentacije)
Rad na različitim uređajima – efikasan, intuitivan i konzistentan pristup dokumentima preko različitih uređaja (zahteva on-line prijavu).
Fokus na zaštiti dokumenata – efikasna zaštita poverljivih informacija u dokumentima
Adobe Acrobat DC – nabavka i licenciranje
Adobe Acrobat DC će, kao i Acrobat XI, korisnicima biti dostupan u Standard i Professional verziji. Korisnicima će za nabavku biti na raspolaganju kao trajna licenca, retail kutija i kroz godišnji najam (pretplata). Acrobat DC se očekuje u prodaji 7.4.2015, a osim komercijalnih licenci biće dostupne GOV i EDU licence.
Za detaljnije informisanje o funkcionalnostim ove nove verzije Acrobata možete se obratiti našem savetniku za licenciranje na softver@extreme.rs.
*Korisnici Acrobat DC trajnih licenci imaju ograničen pristup online uslugama, za razliku od korisnika pretplate koji imaju pristup svim dostupnim online uslugama.