Brzina i dostupnost svakog proizvoda ili usluge koje savremeni potrošač očekuje postavlja dodatne izazove pred firme koje se bave proizvodnjom, veleprodajom i distribucijom.
Izazovi uglavnom potiču iz okruženja, koje diktira zahtevni potrošač današnjice, a koje je neuporedivo dinamičnije i zahtevnije od onog u kojem smo živeli do pre samo 15 godina. Ovo nas dovodi do onoga što svaka firma koja se bavi veleprodajom i distribucijom zna, a to je da je svaka propuštena prodaja, izgubljena prodaja. Koordinacija, koju zahteva ova industrija, nije jednostavna. Proces koji uključuje upravljanje odnosom sa kupcima, proizvodima, višestrukim kanalima kroz koje prodaja funkcioniše, aktivnostima komercijalista na terenu, a i drugim poslovnim operacijama je izazovan i kompleksan.
Glavni cilj kompanije Wagen International d.o.o. prilikom implementacije CRM sistema bio je da ostvare veze sa novim i učvrste veze sa postojećim kupcima. Takođe, terenskim komercijalistima bilo je neophodno obezbediti kvalitetnu IT podršku u procesu prodaje i komunikacije sa postojećim i potencijalnim kupcima.