Dynamic 365 &
Semos Education

Izazov

Kompanija Semos Education, lider u oblasti IT obuka i treninga u regionu, ima 25 godina iskustva u ovoj oblasti. Budući da se najveći deo njihovih poslova i usluga odvija online, bilo je neophodno već postojeće procese unaprediti, centralizovati i na taj način obezbediti uštedu vremena na nivou cele kompanije.

Konkretan zahtev odnosi se na obezbeđivanje alata koji bi bio od pomoći zaposlenim prilikom sprovođenja i praćenja prodajnih procesa, učešća na obukama i pohađanje akademije, organizaciju grupe, praćenje učešća na treninzima, zaduživanje klijenata, kao i davanjem pregleda započetih i prodaja u toku, uvek aktuelni pregled dugovanja i popunjenosti grupe. Ovim bi se evidencija o klijentima – pravnim i fizičkim licima objedinila sa podacima o prodaji, aktivnostima i treninzima na jednom, centralnom mestu, i bila bi dostupna svim zaposlenim kojim su ove informacije potrebne.

Rešenje

Nakon analize i utvrđivanja boli bilo je jasno da je ovakve procese moguće automatizovati i učiniti efikasnim uz Microsoft Dynamics 365 CRM platformu.

Danas kompanija Semos Education može da pregleda informacije o svakom pojedinačnom polazniku, potencijalnom polazniku, kao i o firmama koje svoje zaposlene obučavaju u kompaniji Semos Education. Menadžment kompanije ima uvid u planirane i sprovedene prodajne aktivnosti kako na nivou treninga tako i na nivou zaposlenih. CRM sistem pravi uštedu vremena zaposlenih u svakodnevnom radu, na nivou cele firme.

O kompaniji Semos Education

Tokom 25 godina iskustva, Semos Education je razvio preko 300 edukativnih programa koje je pohađalo preko 100.000 ljudi. Fokus Semos trening centra je na poslovne korisnike – kompanije koje ulažu u usavršavanje svojih zaposlenih.


Partneri