Kompanija Semos Education, lider u oblasti IT obuka i treninga u regionu, ima 25 godina iskustva u ovoj oblasti. Budući da se najveći deo njihovih poslova i usluga odvija online, bilo je neophodno već postojeće procese unaprediti, centralizovati i na taj način obezbediti uštedu vremena na nivou cele kompanije.
Konkretan zahtev odnosi se na obezbeđivanje alata koji bi bio od pomoći zaposlenim prilikom sprovođenja i praćenja prodajnih procesa, učešća na obukama i pohađanje akademije, organizaciju grupe, praćenje učešća na treninzima, zaduživanje klijenata, kao i davanjem pregleda započetih i prodaja u toku, uvek aktuelni pregled dugovanja i popunjenosti grupe. Ovim bi se evidencija o klijentima – pravnim i fizičkim licima objedinila sa podacima o prodaji, aktivnostima i treninzima na jednom, centralnom mestu, i bila bi dostupna svim zaposlenim kojim su ove informacije potrebne.
Nakon analize i utvrđivanja boli bilo je jasno da je ovakve procese moguće automatizovati i učiniti efikasnim uz Microsoft Dynamics 365 CRM platformu.
Danas kompanija Semos Education može da pregleda informacije o svakom pojedinačnom polazniku, potencijalnom polazniku, kao i o firmama koje svoje zaposlene obučavaju u kompaniji Semos Education. Menadžment kompanije ima uvid u planirane i sprovedene prodajne aktivnosti kako na nivou treninga tako i na nivou zaposlenih. CRM sistem pravi uštedu vremena zaposlenih u svakodnevnom radu, na nivou cele firme.
Tokom 25 godina iskustva, Semos Education je razvio preko 300 edukativnih programa koje je pohađalo preko 100.000 ljudi. Fokus Semos trening centra je na poslovne korisnike – kompanije koje ulažu u usavršavanje svojih zaposlenih.