Unetu finansijsku dokumentaciju je moguće povezati sa postojećim dokumentima iz sistema i automatski preuzimati podatke i izvršiti njihov uvoz. eLikvidatura omogućava i unos vrste, mesta i nosioca troška u postojeći ERP sistem i automatski prikaz slike dokumenta sa svim pratećim podacima – ukoliko postojeći ERP to podržava. U tom slučaju svaka faktura dobavljača vam je dostupna u roku od nekoliko sekundi.
Omogućeno je pridruživanje nekog proizvoljnog fajla sa sistema korisnika u vidu priloga unetoj fakturi.
Rešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više