Da li u vašoj firmi proces preispitivanja traje dugo, oduzima mnogo vremena i napora i nemate uvid u to gde se ugovor trenutno nalazi?
Ne postoji mogućnost da se ugovor izgubi ili potpiše, a da nisu saglasni svi učesnici preispitivanja koje softver vodi po utvrđenoj proceduri.
eSekretarica omogućava uvid u to gde se (kod koje osobe ili u kom sektoru) ugovori zadržavaju, gde postoji opterećenje ili zastoj.
Samo određeni korisnici mogu menjati tekst ugovora, niko ne može da promeni prateće priloge, a izmene su moguće samo dok je ugovor na preispitivanju u datom sektoru.
Evidentiranje ulazne i izlazne dokumentacije prema kanalu isporuke (pošta, fax, kurir i sl.), statusima (isporučeno, primljeno), standardnim opisnim podacima od značaja za dokument kao i dodatnim pregledima koji su filtrirani, grupisani i sortirani.
Ukoliko neki od učesnika privremeno neće biti u firmi (odmor, bolovanje) on može aktivirati svoju zamenu za vreme odsustva, ili to može uraditi administrator sistema.
Rešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više