Postojanje radnog naloga olakšava serviserima posao iz više razloga, a ovo su neki od njih:
• Mogućnost pregled istorije svih izvedenih radova;
• Evidencija uređaja i njihovih delova, kao i na njima izvedenih radova;
• Definisanje zadataka, kao i procena njihovog trajanja;
• Kreiranjem šablona moguće je jednom definisati listu zadataka.
Planiranje i raspoređivanje resursa ključ je za uspešan odgovor na zahtev za intervenciju. Kako biste bili maksimalno efikasni i efektivni potrebno je da:
• Imate uvid u raspoložive i zauzete resurse, njihovu lokaciju, predviđeno vreme trajanja i status intervencija koje su u toku;
• Možete da pretražujete resurse po zadatom kriterijumu: raspoloživost u određenom periodu, stepen stručnosti, itd.;
• Omogućite automatsko generisanje radnog naloga na određeni vremenski period, čime se briga o vremenu servisiranja može eliminisati.
Na osnovu podataka sa radnog naloga, kao što su: korisnik usluga, dužina trajanja pruženih usluga, utrošen materijal, cenovnik i porez, moguće je automatsko generisanje fakture, postavljanjem statusa radnog naloga koji označava da je usluga isporučena i spremna za fakturisanje.
→ Dynamics 365 Field Service
Podrška i održavanje
Dizajn rešenja prema
specifičnim potrebama
Prilagođavanje rešenja
vašim procesima
Budući da su potrebe kompanije Wagen International bile usmerene ka unapređenju marketinga, terenske prodaje i postizanja, onog što se danas zove, pogled na kupca od 360 stepeni, kao logično rešenje nametala se Microsoft Dynamics 365 CRM platforma.
Sada se sve bitne informacije o klijentima nalaze se na jednom centralnom mestu, a informacije se prikupljaju sa više različitih izvora.
Saznaj višeRešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više