Dynamics 365 Sales kroz automatizaciju ubrzava procese i unapređuje prodajni ciklus. Time se uvećava efikasnost prodajnog tima. Fokus je na potencijalnim klijentima i na njihovom kvalifikovanju po potencijalu, kao i na ključne klijente.
Bilo ko u kompaniji može da isprati celokupnu komunikaciju s klijentom. Klijente je moguće kategorisati i to npr. po sledećim kategorijama: stalni klijenti, izgubljeni klijenti, dobavljači itd. Svaki sledeći put kada sa nekim postojećim klijentom budete ugovarali posao, sasvim ste spremni jer posedujete sve informacije u vezi sa njim.
Uvećajte produktivnost koristeći se povratnim informacijama zasnovanim na konkretnim podacima. Svi podaci su vam dostupni u svakom trenutku. U unapređenju poslovanja i povećanju efikasnosti od pomoći će vam biti i automatizovana analiza pomoću “prodajnog levka“, uvid u trenutne poslove i pristup analitici.
Na istom mestu ispratite uspešnost prodajnih i marketinških aktivnosti, kreirajte i negujte potencijalne prodajne prilike i pravovremeno preduzmite sve potrebne aktivnosti za realizaciju prodaje.
CRM – Dynamics 365 Sales aplikacija poseduje alate koji će vam omogućiti da pristupite aktuelnim i istorijskim podacima, a vezanim za vaše poslovanje i vaše klijente, te da na osnovu njih iz mnoštva informacija izdvojite i definišete prioritete.
→ Dynamics 365 Sales Eneterprise → Dynamics 365 Sales Professional → Dynamics 365 Sales Premium
Microsoft Relationship Sales ujedinjuje LinkedIn Sales Navigator i Microsoft Dynamics 365 Sales. Osmišljen je kao alat koji treba da doprinese tome da prodavci uspostave personalizovan odnos s klijentima i ako treba, da se značajnije angažuju u izgradnji odnosa sa istim.
Customer Insights doneće vam uvid u rezultate preduzeća, a koji će uz to biti spreman za upotrebu uz minimalnu obuku i IT pomoć. Unesite, sačuvajte i objedinite, u realnom vremenu, sve podatke koje posedujete o određenom klijentu – transakcije, bihevijoralne i demografske podatke.
Customer Voice je tehnologija namenjena dobijanju najvažnije povratne informacije u svetu prodaje i uslužnih delatnosti uopšte uzev – glas kupca/klijenta, i to kroz anketiranje. Ugrađeni šabloni anketa, omogući će vam da lako dizajnirate upitnike. Nakon što vaš kupac bude anketiran, ti podaci pridružiće se ostalim podacima unutar Dynamics-a 365 dajući vam sliku o kupcu koja će vam biti od pomoći u unapređenju poslovanja.
Podrška i održavanje
Dizajn rešenja prema
specifičnim potrebama
Prilagođavanje rešenja
vašim procesima
Budući da su potrebe kompanije Wagen International bile usmerene ka unapređenju marketinga, terenske prodaje i postizanja, onog što se danas zove, pogled na kupca od 360 stepeni, kao logično rešenje nametala se Microsoft Dynamics 365 CRM platforma.
Sada se sve bitne informacije o klijentima nalaze se na jednom centralnom mestu, a informacije se prikupljaju sa više različitih izvora.
Saznaj višeRešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više