Marketing putem elektronske pošte daje vam uvid u celokupnu komunikaciju s klijentom, uvid u „customer journey“ korisnika, praćenje zadovoljstva i ocena klijenta.
Uz Dynamics 365 Marketing aplikaciju moći ćete da kreirate ankete na mrežama i da analizirate rezultate istih.
Organizacija i promocija vebinara ili drugih vrsta događaja koji podrazumevaju portal na mreži koji korisnici mogu da koriste kako bi se uputili u raspored predavanja i govornika, kao i za prijavu i registraciju za događaj (ova opcija dostupna je samo u Dynamics 365 Marketing aplikaciji).
Uz konektor za LinkedIn Lead Gen Forms možete potencijalne klijente i lidove, generisane pomoću LinkedIn alatki, uvesti u sistem Dynamics 365.
Dynamics 365 Marketing može da se koristi i na portalima radi objave veb lokacije događaja, anketa (namenjenih klijentima/kupcima), uređivanje i pravljenje marketinških stranica (korišćenje i implementiranje portala je opciono).
→ Dynamics 365 Marketing
Customer Insights omogućava vam da pomoću CDP-a brzo steknete uvid u rezultate prodaje koji će biti spremni za upotrebu uz minimalnu obuku i IT pomoć. U realnom vremenu unesite, sačuvajte i objedinite sve podatke koje posedujete o određenom klijentu – transakcije, ponašanje i demografske podatke.
Uloga Custemer Voice-a nije samo da “prenese“ mišljenje kupaca, nego da ga stavi u kontekst i perspektivu zajedno sa svim ostalim podacima unutar Dynamics-a 365. Ugrađeni šabloni, jednostavni za upotrebu, omogući će vam da lako dizajnirate upitnike za klijente. Nakon što vaš kupac bude anketiran, ti podaci pridružiće se ostalim podacima unutar Dynamics-a 365 dajući vam sliku o kupcu koja će vam biti od pomoći u unapređivanju poslovanja.
Podrška i održavanje
Dizajn rešenja prema
specifičnim potrebama
Prilagođavanje rešenja
vašim procesima
Budući da su potrebe kompanije Wagen International bile usmerene ka unapređenju marketinga, terenske prodaje i postizanja, onog što se danas zove, pogled na kupca od 360 stepeni, kao logično rešenje nametala se Microsoft Dynamics 365 CRM platforma.
Sada se sve bitne informacije o klijentima nalaze se na jednom centralnom mestu, a informacije se prikupljaju sa više različitih izvora.
Saznaj višeRešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više