→ Dynamics 365 Customer Service Proffesional → Dynamics 365 Customer Service Enterprise
Dynamics 365 Customer Voice vam daje mogućnost da anketirate korisnike. Sadrži znatno proširen i napredniji skup funckionalnosti u odnosu na ono što omogućava Microsoft Forms.
Power Virtual Agents pružiće vam mogućnost da kreirati chatbotove koji obrađuju i rešavaju probleme sa kojim se vaš kupac suočava. Takođe, moći ćete da izmerite sve trendove rasta ili pada na svim kanalima, kao i da identifukujete područja koja imaju potencijal za napredak.
Prilagodite kampanje i vaš angažman kako biste zadržali i stekli nove kupce. Preporučite proizvode za koje je interesovanje najveće. Pružite proaktivne post-prodajne usluge, kako biste zaslužili lojalnost kupca. Brzo pružite kritičke uvide na osnovu integrisanih podataka i analize.
Podrška i održavanje
Dizajn rešenja prema
specifičnim potrebama
Prilagođavanje rešenja
vašim procesima
Budući da su potrebe kompanije Wagen International bile usmerene ka unapređenju marketinga, terenske prodaje i postizanja, onog što se danas zove, pogled na kupca od 360 stepeni, kao logično rešenje nametala se Microsoft Dynamics 365 CRM platforma.
Sada se sve bitne informacije o klijentima nalaze se na jednom centralnom mestu, a informacije se prikupljaju sa više različitih izvora.
Saznaj višeRešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više