Customer Relathionship Management (CRM), u bukvalnom prevodu “upravljanje odnosima sa klijentima“, u osnovi jeste tržišna filozofija usmerena ka klijentu.
Sistemsko generisanje tražnje
Negovanje odnosa sa postojećim klijentima
Izveštavanje i bolji uvid u način na koji vaš biznis funkcioniše
Automatizacija
Osnovna namena CRM strategije jeste što sveobuhvatnije razumevanje i prikupljanje podataka o potrebama i ponašanju klijenata kako bi se izgradili i negovali što bolji odnosi sa njima. Temelji se na principu formiranja jedne jedinstvene baze podataka o klijentima u kojoj se nalaze sve relevantne informacije koje se nadalje koriste za uspostavljanje personalizovanog odnosa sa klijentima i praćenjem njihovih aktivnosti od strane kompanije, što rezultuje kvalitetnim partnerskim odnosom, ali i povećanjem zarade za kompanije.
Segmentacija klijenata
Revnosnim prikupljanjem podataka o klijentima u jednom trenutku bićete u mogućnosti da ih grupišete na osnovu istih ili sličnih informacija u određenu kategoriju.
Vrednovanje klijenata
Konkurencija na tržištu ostavlja sve manje prostora da se klijentu da posebnija usluga. Na osnovu prikupljenih informacija o klijentu moći ćete da steknete uvid u to kojom uslugom je klijent bio zadovoljan, te da mu istu tu uslugu ponudite ponovo.
Zadovoljstvo klijenata
Na osnovu prikupljenih informacija o klijentu imaćete uvid u to šta su prethodno tražili, koji su bili posebni zahtevi, što daje mogućnost da se klijentu ponudi sve to isto, bez da on to unapred zatraži. Time se šalje jasna poruka: „Stalo nam je do vašeg zadovoljstva, pamtimo ono što vam je bitno“.
Vernost klijenata
Vernost i klijent koji vam se neprestano vraća dobija se sintezom svih gore pobrojanih koraka. Dobrobit je višestruka! Ne samo da ste zadržali klijenta, nego ste dobili i besplatnu reklamu. Svaki zadovoljni klijent će podeliti svoje iskustvo s kolegama, poznanicima i prijateljima. Neka istraživanja pokazuju kako lojalnost klijenta povećava profit za od 25 do 75%.
Efikasna primena marketing strategije
Akaunt sa detaljnim podacima o svakom klijentu ponaosob omogućava kreiranje ponude baš po meri jednog ili grupe klijenata, a samim tim i marketinških aktivnosti i strategija koje će ispratiti ovakvu ponudu, što dovodi do značajnog povećanja profita kompanije.
Unapređenje usluga
Mogućnost praćenja komentara klijenata kroz različite kanale za komunikaciju, moguće je unapređenje i personalizovanje usluga po meri klijenata.
Uvećanje efikasnosti
CRM koncept podrazumeva evidentiranje svih informacija, od onih o konkurenciji, preko dosadašnjih ponuda, usluga i to sve u istu bazu. Kombinovanjem svih ovih informacija efikasnije ćete moći da izađete na tržište, sa tačno i precizno definisanom ponudom.
Uvećanje radne efikasnosti
Na osnovu svih onih dostupnih podataka, u centralizovanoj bazi podataka, brže ćete dolaziti do razvoja prodajnih, proizvodnih i marketinških strategija i njihovog sprovođenja, što vam ostavlja više vremena za ostale aktivnosti.
Power platforma je relativno nov Microsoft alat koji, pored SharePoint i Dynamics 365 platformi, omogućava digitalizaciju poslovnih procesa i izradu poslovnih aplikacija. Prednost Power platforme je u njenoj sveobuhvatnosti – omogućava digitalizaciju skoro svakog poslovnog procesa i low code or no code pristupu – omogućava relativno brzu i povoljnu implementaciju.
Kontaktirajte nasProdaja
Automatizujte prodajni proces uz beleženje i praćenje svih informacija o klijentu na jednom mestu.
Korisnička podrška
Upravljajte celokupnim procesom pružanja podrške korisnicima sa željenim izveštajima.
Marketing
Precizno tagertirajte vašu ciljnu grupu i adekvatno im se obratite, a zatim ih smestite u odgovarajući segment onda kad postanu vaši klijenti.
Projekti
Vodite na jednom mestu sve projekte i to od ponude do fakturisanja kroz pažljivo planiranje zadataka i procenu vremena i troškova.
Operacije
Efikasno upravljajte svojim procesima uz pravovremeno finansijsko izveštavanje.
Terenski servis
Imajte uvid u istoriju evidencija, upravljajte ugovorima za održavanje uz izdavanje i plaćanje radnih naloga.
Extreme tim je jedan od donosioca Microsoft CRM koncepta na naše tržište. Alat i platforma su se tokom godina menjali ali je naš način rada i svrha implementacija ostala verna istoj ideji – da vas potpuno razumemo, pažljivo saslušamo i da na kraju imate alat kojim ćete svoje odnos sa klijentima podići na znatno viši nivo. Procesom implementacije CRM rešenja se bavimo temeljnom, posmatranjem i analizom postojećeg stanja, predlogom unapređenja i dobrih praksi, izradom projekta, zatim prototipa i na kraju implementacijom gotovog rešenja.
Ukoliko vam je potreban alat za unapređenje prodajnog procesa, praćenje prodajnog levka, prodajnih rezultata i građenja odnosa sa klijentom, mi smo stručan i pouzdan partner za taj zadatak.