U zavisnosti od kompleksnosti problema, podršku vam možemo pružiti na jedan od navedenih načina:
Ovakav vid podrške je neophodno da prethodno TELEFONOM dogovorite sa osobom iz naše tehničke podrške s kojom ste u komunikaciji.
Ako naša tehnička podrška proceni da se na taj način efikasnije mogu prikupiti bitne informacije ili rešiti problem, možete našoj tehničkoj podršci dozvoliti privremeni, bezbedni pristup Vašem računaru. Sve što je potrebno da uradite je da klikom na dugme gore preuzmete i pokrenete fajl a zatim da pratite instrukcije i aktivnosti naše tehničke podrške.
Službu tehničke podrške možete dobiti na gore navedeni broj telefona.
Radno vreme službe telefonske tehničke podrške je od 09-17 časova svakim radnim danom.
Pošaljite nam opis problema na gore navedenu mejl adresu i u najkraćem mogućem roku ćete dobiti detaljan odgovor na vašu e-mail adresu.
EXTREME TEHNIČKA PODRŠKA vam je na raspolaganju za konsultacije i nedoumice koje vam generišu zastoje ili probleme u radu sa softverom. Naš inženjerski tim za softversku podršku veoma ozbiljno shvata svoj zadatak i razume značaj neometanog rada, pa će vaši zahtevi biti rešeni u najkraćem mogućem roku.
Kao dugogodišnji partner kompanije ESET, Extreme tim, nastoji da na najbolji način dopuni i zaokruži ponudu proizvoda ove kompanije. Desetogodišnje iskustvo u implementaciji, prilagođavanju, eksploataciji i rešavanju specifičnih sigurnosnih izazova u različitim okruženjima omogućava nam da na vaše zahteve odgovorimo adekvatno i u najkraćem mogućem roku.
Tehnička podrška kompanije Extreme d.o.o. svojim klijentima nudi i komercijalne usluge – analizu, planiranje, implementaciju, obuku i rešavanje specifičnih problema na lokaciji korisnika.
Ova konsultantska usluga se odnosi na analizu implementacije ESET rešenja u kompanijskom okruženju, proveru konzistentnosti infrastrukturnih elemenata zaštite, analizu statusa zaštite na računarima u mreži, analizu sigurnosnih postavki mreže, preporuke za njeno unapređenje kao i upoznavanje sa novim funkcionalnostima proizvoda.
Ova komercijalna usluga se odnosi na implementaciju rešenja u kompanijskom okruženju, deinstalaciju prethodnog rešenja, eliminisanje nekonzistentnih infrastrukturnih elemenata i omogućavanje kompletne zaštite na računarima. Usluga obuhvata prilagođenu ESET Remote Administrator server instalaciju, konfigurisanje i daljinsku instalaciju pojedinačnih klijenata, kao i prilagođavanje zaštite konkretnim uslovima.
Ove usluga se odnosi na obuku zaposlenih koji će brinuti o zaštiti sistema uz pomoć ESET Remote Administrator server alata. Tokom ove obuke čije trajanje zavisi od potrebe, korisnici će naučiti fundamentalne i funkcionalne karakteristike ESET Remote Administrator i ESET Endpoint rešenja.
Ova usluga podrazumeva izradu skripti za izvršenje specifičnih zadataka, prilagođavanje softvera, tehničke provere, uklanjanje malvera, podešavanje po najboljoj praksi u konkretnim situacijama i odgovore na incidente na lokaciji korisnika.
Šaljemo ga jednom mesečno. Sadrži kompilaciju informacija o svim novitetima koji su se dogodili u prethodnom mesecu, a za koje smatramo da mogu biti važni i korisni za vaše poslovanje.
Specijalizovan za pitanje sigurnosti i bezbednosti vaših računara i poslovnih informacija. Uglavnom sadrži savete o tome kako da se što bolje zaštitite, pregled aktuelnih pretnji i važne izvode iz stranih tekstova.
Specijalizovan za kreativne alate, njihove funkcionalnosti i unapređenja. Sadrži savete o tome kako da se što bolje snalazite u istim, te obaveštenja o novitetima iz sveta kreativnih alata i načinu na koji se koriste.