Šta je Microsoft Savremeno radno mesto?

Iskoristite vaš M365 do maksimalnog potencijala!

MS Savremeno radno mesto (Microsoft Modern Workplace) je u suštini koncept radnog okruženja u kom svi vaši zaposleni rade zajedno sa bilo koje lokacije i bilo kog podržanog uređaja, sa maksimumom produktivnosti i bezbednosti, uz podršku savremene tehnologije i veštačke inteligencije (AI).

Kroz dobru implementaciju savremenog radnog mesta, unapređuju se performanse na sva tri nivoa u firmi (ključni zaposleni, rukovodioci i menadžment) u segmentima lične produktivnosti, podrške timskom radu i komunikaciji ali i u segmentu formalnih procesa čije rezultate vidi svaki vaš kupac ili partner koji koristi vaše proizvode i usluge.

Za srednje i veće firme, Savremeno radno mesto je prvi sledeći značajan korak iznad poslovanja baziranog pretežno na emailu, Excelu i klasičnom fajl serveru.

Microsoft moderno radno mesto laptop hero

Ko ostvaruje najveću korist od Microsoft Savremenog radnog mesta?

Pre svega, ljudi koji u svom svakodnevnom poslu kreiraju, zahtevaju ili obrađuju veću količinu informacija, emailova i dokumenata. Odmah za njima slede ljudi koji timski rade na raznim projektima, upravljaju timovima ili su vlasnici procesa u svojim firmama, terenski radnici i spoljni saradnici.

U idealnom svetu, svaki zaposleni bi imao u pravom trenutku pri ruci potrebne informacije da obavi svoj deo posla ili donese potrebnu odluku. U realnom svetu, češća je pojava da stalno nešto potrebno za posao predugo pokušavamo da pronađemo ili stalno na nešto ili nekog čekamo. 

Dobra implementacija Savremenog radnog mesta pretrage i čekanja zaposlenih svodi na apsolutno neophodni minimum.

Online video conference call in boardroom meeting

Kako implementirati vaše Savremeno radno mesto?

Česta je pojava da ljudi zamenjuju cilj i sredstvo. Tehnologija je samo alat, sredstvo. Ono šta mi kao ljudi u firmama radimo sa tehnologijom će na kraju dana odgovoriti na pitanje da li nam tehnologija pomaže ili odmaže u postizanju naših ciljeva.

Da bismo u postizanju ciljeva uspeli, često je korisno da pratimo najbolju praksu i iskustva drugih u implementaciji našeg Savremenog radnog mesta.

Analiza

Gde smo danas, kako danas radimo stvari?

Koje izazove i posledice nam takav način rada uzrokuje?

Kako želimo da radimo stvari sutra?

Dizajn

Šta od poslova nezavisno od alata moramo da uradimo, kako dodajemo vrednost, za šta primamo platu?

Šta nam treba da taj posao obavimo?

Koji manuelni delovi posla mogu biti automatizovani?

Da li i kako alat tu može da pomogne?

Implementacija

Kako da prilagodimo i uposlimo tehnologiju da radi za nas?

Kako da pomognemo ljudima da shvate i prihvate promenu?

Kako da pružimo podršku tamo gde je potrebna? 

Praćenje

Da li smo ostvarili ciljeve i smanjili izazove? 

Da li imamo nove izazove?

Šta bismo sada drugačije uradili? 

Microsoft 365 i Power Platform  - vaša IT podrška za Savremeno radno mesto 

Microsoft 365 je skup različitih softverskih proizvoda i usluga za ličnu produktivnost i timski rad, tržištu ponuđen kao servis u cloudu kroz brojne različite pakete koji se stalno unapređuju i proširuju.

Osnov ponude svakako čine aplikacije iz Microsoft Office paketa, zatim Exchange servis za email i kalendare, One Drive i Sharepoint za rad sa dokumentima i sveprisutni Teams za komunikaciju, sastanke i zajednički rad.

Detaljan i ažuran opis svih paketa možete lako pronaći na sajtu proizvođača.

Microsoft 365 paketi
Ostersund, sweden jan 17, 2022: microsoft 365 web apps on a computer screen. microsoft office is an office suite created by microsoft

Ključne zajedničke koristi Microsoft 365 paketa na bazi našeg iskustva kod većine firmi korisnika su:

  • Ne morate mnogo da brinete o serverskoj infrastrukturi, ni hardveru, ni softveru, ni održavanju, ni o bezbednosnim standardima
  • Dostupan vam je najnoviji softver, izuzetno dobro povezan u celokupan MS IT ekosistem, otvoren za integracije sa eksternim servisima
  • Sami birate alate za maksimalnu ličnu produktivnost u skladu sa potrebama
  • Možete da radite sa bilo koje lokacije, sa bilo kog uređaja, informacije su vam na dohvat ruke
  • Rad sa vašim kolegama u timu kako na kreativnim tako na operativnim zadacima i dokumentima je efikasan i prirodan
  • Procese kojima je potrebna čvršća struktura, možete digitalizovani i podržati upotrebom sve moćnije Power Platforme.
Potrebna Vam je pomoć pri izboru?
Kontaktirajte nas!
Untitled (3)

Microsoft 365 alati za produktivnost

Smatramo da Microsoft Office nije potrebno posebno predstavljati. Većina poslovnih ljudi će u nekom trenutku svoje karijere sigurno koristiti Word, Excel, PowerPoint i Outlook da urede, ubrzaju i olakšaju svoje svakodnevne poslove.

OneNote vam može pomoći da dobro organizujete i lakše pronađete beleške i zadatke koje inače držite u rokovnicima i sveskama.

Svi Office alati su međusobno jako dobro povezani, tako da delove tekstova, tabele, beleške, sastanke i zadatke možete lako kreirati u jednoj Office aplikaciji i nastaviti na njima rad u drugoj koju više za to preferirate.

Odnedavno, Copilot vam može pomoći da kreirate i organizujete sadržaj Office aplikacija na način koji štedi puno vremena koje možete pametnije da iskoristite. Sve za vašu maksimalnu ličnu produktivnost.

Microsoft Office aplikacije su osnovni gradivni element Savremenog radnog mesta i kao takve su deo praktično svih Microsoft 365 paketa.

Detaljan i ažuran opis svih paketa možete lako pronaći na
sajtu proizvođača:

 

Microsoft 365 paketi
Assam, india february 19, 2021 : microsoft teams logo on phone screen stock image.

Excel

Microsoft office excel (2019–present).svg

Word

Microsoft office word (2019–present).svg

Powerpoint

Microsoft office powerpoint logo 512px (1)

Outlook

Microsoft office outlook (2018–present).svg

OneNote

Onenote 2

Copilot

Copilot logo 500

Microsoft 365 alati za komunikaciju

Efektivna poslovna komunikacija između zaposlenih, unutar tima, između timova, na nivou organizacije i sa eksternim partnerima je važan preduslov za poslovni uspeh bilo kog poduhvata.

Kako broj zaposlenih raste, mreža komunikacionih kanala se uvećava eksponencijalnom brzinom. U današnje vreme kada smo sa svih strana bombardovani različitim informacijama, sve vrednija postaje veština izdvojiti i sačuvati bitnu komunikaciju od sveprisutnog šuma.

Naša iskustva govore da Microsoft 365 raspolaže sa dovoljno alata da važnu poslovnu komunikaciju jednostavno pridružimo kontekstu u kom je nastala i omogućimo svakom legitimnom korisniku da je lako pronađe i upotrebi kad god je to potrebno.

Exchange server

Pouzdani stub email poslovne komunikacije

Deljeni kontakti 

Lični i zajednički kalendari sa brzim uvidom u zauzetost kolega  

Teams 

Sastanci i pozivi sa bilo kim, sa bilo koje lokacije 

Chat za neformalniju komunikaciju 

Timovi i kanali za kontekst i lakše pronalaženje komunikacije 

Copilot za automatsko sumiranje sastanaka

Viva Engage 

Komunikacija unutar timova u velikim firmama 

Kreiranje grupa i timova baziranih na interesovanjima i poslovnim temama 

Podrška za formalnu i neformalnu komunikaciju 

SharePoint 

Intranet sajtovi za komunikaciju 

Manji broj ljudi objavljuje sadržaj 

Većina ljudi samo upotrebljava sadržaj 

Microsoft 365 alati za timski rad 

Ako pod timskim radom podrazumevamo aktivnosti grupe ljudi na postizanju zajedničkog cilja, onda možemo da kažemo da Microsoft 365 postoji da obezbedi softversku infrastrukturu da se ovaj proces odvija što jednostavnije i efikasnije.

Danas, praktično sve Microsoft 365 aplikacije imaju ugrađenu funkciju da se neki sadržaj podeli sa nekim unutar ili izvan firme na bezbedan i kontrolisan način.

Deljenje

Jednostavno, iz skoro svake M365 aplikacije

Unutar ili izvan organizacije

Fina kontrola prava pristupa

Pregled deljenih fajlova sa početne M365 stranice ili iz Teamsa

Istovremeni rad

Rad sa više kolega u isto vreme na istom deljenom dokumentu

Podržan u Word-u, Excel-u i PowerPoint-u

Prikaz imena kolega koji trenutno rade sa vama na fajlu, sa mestom unosa i njihovim tekstom

Čuvanje svih promena, automatsko, sa istorijom

Komentari

Jednostavan unos komentara

Praćenje nerazrešenih komentara

Notifikacija za saradnike korišćenjem @ime.prezime opcije da se očekuje njihov odgovor na komentar

Sastanci

Video sastanci sa deljenjem ekrana za učesnike

Upotreba kanala za kontekstualno čuvanje fajlova i podataka 

Istovremeni rad na dokumentima 

Upravljanje ličnim i timskim zadacima

Kao i svaki alat, zasebni proizvodi koji čine Microsoft 365 odgovaraju bolje za određenu vrstu primene za koju su primarno namenjeni, nego za neku drugu, mada smo sretali maštovite primere u praksi. Kada pričamo o timskom radu, preporučujemo vašoj pažnji sledeće proizvode u Microsoft 365 paketima:

Poslovna potreba je uvek starija od rešenja koje treba da je zadovolji. Na preseku potreba, očekivanih vrednosti i koristi sa mogućnostima alata i njegovom cenom obično tražimo i najčešće pronalazimo istinu šta je najbolje rešenje za naše klijente. 

Office 365

Teams

OneDrive

SharePoint

Planner

Loop

Viva Engage

Digitalizacija procesa na MS Power Platformi

Ako ste zaključili da su vaše potrebe nešto veće od onoga što mogu da pruže brojni već postojeći Microsoft 365 alati, možda je digitalizacija procesa potencijalno rešenje….

MS Power Platforma je pristupačan način da samostalno ili uz pomoć partnera digitalizujete proces proizvoljne kompleksnosti prema vašem zahtevu, bez mnogo programiranja, za kraće vreme, udobno za vaše krajnje korisnike i sa primetno nižim ukupnim troškovima od dostupnih alternativa.

Više o digitalizaciji procesa možete saznati na za to posvećenim stranicama na našem sajtu.

Microsoft power platform family icons, solution for building apps, automating workflows, analyzing data, and creating virtual agents with low code tools, displayed on macbook pro screen

Kako da kupite Microsoft 365? 

Kao solidan i pouzdan Microsoft partner, već više od 20 godina pomažemo brojnim klijentima da nađu sopstveni put kroz često komplikovane tehničke i pravne uslove korišćenja brojnih Microsoft proizvoda.

Trenutno dominira cloud ponuda jer svakome može ponuditi po nešto – manjim i srednjim firmama da koriste moderne i bezbedne aplikacije i servise za koje tipično ranije nisu imali resurse, a većim firmama da se više posvete svom glavnom poslu u odnosu na brigu o velikim data centrima i infrastrukturi sa velikim kapitalnim izdacima i nešto manjom fleksibilnošću u odnosu na cloud.

Extreme prodajni tim na radnom zadatku – saradnja sa korisnicima i licencna podrška u saradnji sa ESET-om.

Microsoft CSP

Program licenciranja pomoću kojeg se mogu nabaviti praktično svi Microsoft 365 cloud servisi, ali i sav ostali softver iz Microsoft ponude, uključujući i trajne licence.

Ključne prednosti CSP programa su brza aktivacija usluge, fleksibilnost u licenciranju i u načinima plaćanja i svakako podrška vašeg odabranog partnera. 


Zvaničan cenovnik možete pogledati na našem sajtu, a da biste bili potpuno sigurni da donosite najbolju odluku u vezi nabavke za vašu firmu i/ili za vas lično, preporučujemo vam da kontaktirate naš tim jer iskustvo može potencijalno puno da vam koristi a nisu poznati slučajevi da smo ikome naškodili, mada uvek postoji prvi put….

Untitled (7)

Zašto da kupite Microsoft 365 od nas?

Sa nama je prilično lako sarađivati. Naše vrednosti, poslovna kultura, pristup poslu, procesi, sistemi i znanja su primarno usmereni na to da vi uz što manje vašeg angažovanja, truda i vremena napravite najbolji izbor i dobijete maksimalnu vrednost od softvera u koji ste investirali.

Naši iskusni timovi za prodaju i pružanje usluga vam mogu pomoći da potpuno iskoristite vašu investiciju u Microsoft 365 servise, kroz savetovanje, podršku, konfigurisanje i implementaciju rešenja za digitalizaciju prilagođenih vašim zahtevima i potrebama.

Direktan ugovor sa Microsoftom Irska

CSP Direct Partner

Bez posrednika, najbrža moguća isporuka licenci

Microsoft Modern Workplace kompetencija – sertifikovani zaposleni

Savetovanje

Optimizacija specifikacije – investirajte minimalno za vaše potrebe

Optimizacija arhitekture – bez brige čak i za hibridno okruženje

Saveti za izbor alata i mogućih pristupa za produktivnost, komunikaciju i timski rad

Saveti za digitalizaciju procesa na M365 i Power Platformi

Implementacija

Migracija vašeg postojećeg okruženja na M365

Konfigurisanje sigurnosnih grupa, uvoz korisnika, Exchange servera, Teamsa

Implementacija alata za produktivnost, komunikaciju i timski rad

Implementacija digitalizacije procesa na M365 i Power Platformi

 

Podrška

Nemate brigu o datumima isteka

Pružićemo vam brzu tehničku pomoć kad je potrebna

Imamo dopunski ugovor sa MS-om o plaćenoj podršci za prioritetno rešenje vaših složenijih zahteva

 

Često postavljena pitanja

Ako vas nešto interesuje – ne brinite, verovatno je to već neko pitao pre vas. Pogledajte odgovore na najčešća pitanja!

Ukoliko ovde niste našli odgovor na vaše pitanje, slobodno nam pišite – naše kolege će vam rado pomoći.

Poslovne licence nude dodatne alate za saradnju, bezbednost i administraciju, što može biti posebno važno ako želite kontrolu nad korisnicima i podacima u firmi.

Kako se Microsoft softver licencira?

Najčešće se koristi model licenciranja – po imenovanom korisniku. Svaka osoba u firmi dobija svoju licencu, koja joj omogućava rad na više uređaja (računar, laptop, tablet, telefon). Za specifične potrebe postoje i drugačiji modeli (npr. server CAL licence ili kombinacije), pa se licenciranje uvek može prilagoditi veličini i načinu rada firme.

Kako se plaćaju licence - mesečno ili godišnje?

Postoji mogućnost i mesečne i godišnje pretplate. Za koju ćete se odlučiti zavisi isključivo od potreba vašeg poslovanja. Godišnja pretplata sa sobom obično donosi povoljniju cenu, dok vam mesečna pretplata omogućava više fleksibilnosti. Naravno, možete i kombinovati ova dva modela pretplate.

Na koliko uređaja je moguće pristupiti sa jednom licencom?

Microsoft365 se licencira po imenovanom korisniku (per user license). Jedna Microsoft 365 licenca dodeljuje se imenovanom korisniku i omogućava mu da aplikacije koristi na do 15 uređaja istovremeno (5 računara, 5 tableta i 5 telefona).

Šta se dešava kada istekne pretplata?

Ne brinite – vaši fajlovi ostaju bezbedni i dostupni. Aplikacije prelaze u režim za čitanje, pa dokumente možete da otvorite i pregledate. Kada obnovite pretplatu, sve funkcije se odmah vraćaju i nastavljate da radite bez prekida. Čak i ako odlučite da ne nastavite pretplatu, vaši fajlovi i podaci ostaju dostupni i možete ih preuzeti i sačuvati lokalno.

Da li M365 aplikacije rade i kada sam offline?

Da, možete da radite u aplikacijama kao što su Word, Excel ili PowerPoint i kada niste povezani na internet. Sve izmene čuvaju se lokalno na uređaju, a čim se ponovo povežete na mrežu – dokumenti se automatski sinhronizuju u cloud i ostaju usklađeni na svim vašim uređajima.

Uspešne priče naših klijenata

Studije slučaja

Otkrijte stvarne primere kako smo pomogli klijentima da postignu svoje ciljeve, prevaziđu izazove i podstaknu rast.

Wagen Internation d.o.o i Dynamics 365

Kompanija Wagen International postoji više od 20 godina, tokom kojih je uspostavila dominaciju na tržištu auto delova u Srbiji. Wagen International nudi široku paletu proizvoda...
Detaljnije
Wagen new

eKancelarija i Kreston MDM revizija doo

Kreston MDM čini tim profesionalnih i odgovornih stručnjaka, bogatim višegodišnjim iskustvom. Kompanija je osnovana 2005. godine i od tada se bavi revizijom, finansijskim i računovodstvenim...
Detaljnije
Kremos

Dynamics 365 & Semos Education

Tokom 25 godina iskustva, Semos Education je razvio preko 300 edukativnih programa koje je pohađalo preko 100.000 ljudi. Fokus Semos trening centra je na poslovne...
Detaljnije
Semos

EXTREMEovanje  - iz iskustva za iskustvo

Budite u toku

Dobro došli na EXTREMEovanje – naš kutak za razmenu znanja, ideja i iskustava. Kroz priče iz prakse, savete i tehnološke uvide, pomažemo vam da bolje razumete kako digitalna rešenja mogu unaprediti vaš posao. Više od 25 godina smo uz klijente – i svaki tekst ovde je nastavak tog puta, pisan iz stvarnog iskustva.

DIGITALNA ISTINA: Sve je teže lagati, i to je dobra vest

Pre svega moram da vam kažem da ne radim u Photoshopu. Ne obrađujem fotografije, ne snimam video sadržaj, niti dizajniram vizuale za društvene mreže. Dobro……

Adobe

Milan

15.07.2025.

Kako veštačka inteligencija unapređuje selekcije u Photoshopu

Selekcije u Photoshopu su svakako jedna od najvažnijih i najčešće korišćenih opcija. Uvek nešto treba da se odvoji od nečeg drugog na slici. Koliko god…

Adobe

Milan

15.07.2025.

Koliko je vaš iPhone zaista bezbedan?

Mnogi korisnici i dalje veruju: “To je iPhone – znači da sam bezbedan.” I zaista, Apple godinama ima strogu kontrolu nad svojim ekosistemom uređaja i…

Bezbednost-ESET

Milan

15.07.2025.

Background

Bilten

Naš Infobilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.

Infobilten

Budite u toku sa našim Infobiltenom, koji vam donosi najnovije vesti iz IT industrije, uvide i trendove direktno u vaš inbox.

Prijavi se

Sigurnosni Bilten

Zaštitite svoje poslovanje uz naš Sigurnosni bilten, koji vam donosi najnovije informacije o sajber pretnjama i bezbednosnim praksama

Prijavi se

Kreativni Bilten

Prijavite se na naš Kreativni bilten i dobijajte najnovije trendove u dizajnu, savete o softveru i kreativnu inspiraciju.

Prijavi se
357e89c285a2c9a0192341c05c4f8054