Customer Relationship Management (CRM)
Kupci su najvrednija imovina koju svaka firma ima. Svaki kupac u svakoj prilici i svakoj industriji, u celom svetu, želi da od onog kome je ukazao poverenje, bude uslužen sa pažnjom kakva mu je obećana. CRM poslovna strategija firme opisuje kako ćemo individualno uslužiti svakog kupca, a poslovni rezultat, ako to dobro uradimo, uvećava našu najvredniju imovinu – broj kupaca, trajanje saradnje i obim njihove potrošnje u našoj firmi.
Microsoft Dynamics 365

Od pitanja do rešenja - zajedno kroz CRM priču
Naša uloga je da vam pomognemo da razradite vašu CRM strategiju u praksi i pružimo vam CRM softversko rešenje koje vam olakšava da je primenite i nadalje razvijate.
Ako ste na našu stranicu došli sa pitanjem da li je CRM za vas, možda za početak vredi da pogledate uvodni tekst na našem blogu za upravljanje korisničkim iskustvom…

I dalje niste sigurni?
Ako i dalje ne budete sigurni (što je skroz u redu, da ne bude zabune) jedan otvoren razgovor sa nama, uz kafu, bi vam sigurno pomogao da kompletnije sagledate okolnosti i lakše donesete odluku da implementirate CRM ili ne…
Ne brinite, naša CRM strategija nije da jurimo one koji se jave da nešto pitaju dok ne zažale što su nas pozvali. Pomažemo samo firmama koje žele našu pomoć.
U softverskom svetu, CRM rešenja se primarno bave IT podrškom za marketing, prodaju i pružanje usluga.

CRM moduli u Dynamics 365
Struktuirani alati za prodaju, marketing i podršku
CRM Marketing
Ako radite u marketingu i stalno se borite sa podacima iz različitih izvora, Customer Insights vam može pomoći da sve to spojite, razvrstate i bolje upoznate svoju publiku. Lakše ćete planirati kampanje, obraćati se pravim ljudima i pratiti šta zaista daje rezultate. Manje nagađanja – više konkretnih uvida i boljih odluka.
CRM Prodaja
Kako broj klijenata i prodajnih aktivnosti raste, postaje teško sve držati pod kontrolom. Dynamics 365 Sales pomaže da lidovi ne ostanu zaboravljeni, da svi u timu znaju šta im je zadatak i da ceo proces bude pregledan. Uz automatizaciju i dobru organizaciju, vaš tim će imati više vremena za ono što je najvažnije – prodaju.
CRM Pružanje usluga
Kupci očekuju brzu i tačnu podršku, a vaš tim može to da pruži samo ako ima prave alate. Uz Dynamics 365 Customer Service i Field Service, zaposleni odmah vide sve informacije o klijentu, statusu i istoriji zahteva. Time se ubrzava rešavanje problema, smanjuju greške i povećava zadovoljstvo korisnika – a vaš tim radi organizovanije i bez stresa.

Uspešne priče naših klijenata
Studije slučajaOtkrijte stvarne primere kako smo pomogli klijentima da postignu svoje ciljeve, prevaziđu izazove i podstaknu rast.
Wagen Internation d.o.o i Dynamics 365

eKancelarija i Kreston MDM revizija doo

Dynamics 365 & Semos Education

Za više detalja, slobodno nas kontaktirajte
Ako želite da saznate koje usluge najčešće pružamo, posetite stranicu sa opisom usluga. A ukoliko vas zanima zašto nam klijenti ukazuju poverenje i kako gledamo na partnerstvo u implementaciji, pogledajte i posebnu stranicu posvećenu toj temi.
Kontaktirajte nas
Za više detalja je najbolje da nas kontaktirate.
Usluge
Za najčešće vrste usluga koje pružamo, posetite našu stranicu sa opisom usluga.
Ako želite da saznate zašto većina naših klijenta i mi verujemo da vredi da odaberete nas kao partnera za implementaciju, pogledajte stranicu posvećenu toj temi.
EXTREMEovanje - iz iskustva za iskustvo
Budite u tokuDobro došli na EXTREMEovanje – naš kutak za razmenu znanja, ideja i iskustava. Kroz priče iz prakse, savete i tehnološke uvide, pomažemo vam da bolje razumete kako digitalna rešenja mogu unaprediti vaš posao. Više od 25 godina smo uz klijente – i svaki tekst ovde je nastavak tog puta, pisan iz stvarnog iskustva.
Kako zaštititi decu od doxxinga: ključne informacije za roditelje u doba sharentinga
Online sukobi među mladima lako mogu izmaći kontroli. U digitalnom okruženju, gde se prijateljstva stvaraju, održavaju i raskidaju na internetu, važno je da roditelji imaju…

AI kreativnost za praznike: Adobe Firefly vodič za čestitke, poklone i uspomene
Decembar je vreme kada se godina iza nas sumira, a pažnja najviše poklanja – kroz reči, uspomene i male kreativne gestove. To je doba novogodišnje…

Od lead-a do preporuke, bez lutanja: CRM – kompas za Customer Journey
“Ko su naši kupci koji bi preporučili naš proizvod ili uslugu“, pitanje je koje sve češće postavlja menadžment kompanija. To nisu nužno naši najveći kupci…


Bilten
Naš Infobilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.
Infobilten
Jednom mesečno želimo da vam pružimo korisne savete i najnovije informacije iz sveta softverskih licenci i rešenja. Takođe, želimo blagovremeno da vas obavestimo o akcijama, posebnim ponudama i pogodnostima. Prijavite se za Infobilten i budite informisani u vezi sa novitetima koji mogu biti važni za vas.
Sigurnosni Bilten
Kompilaciju vesti vezanih za pitanje sigurnosti i bezbednosti vaših računara i poslovnih informacija šaljemo jednom mesečno, na prijavljene e-mail adrese. Uglavnom sadrži savete o tome kako da se što bolje zaštitite, pregled aktuelnih pretnji i najvažnije informacije koje prenosimo iz relevantnih stranih izvora.
Kreativni Bilten
Bilten je namenjen kreativcima i svima onima koji žele da budu u toku sa novitetima iz sveta kreativnih alata, njihovim funkcionalnostima i unapređenjima. Savete kako bolje da se snalazite u alatima i načine na koji se koriste šaljemo jednom mesečno.
