CRM Dynamics 365
Pružanje usluga

Od jednokratnih interakcija do dugoročne lojalnosti

Svako od nas kada smo u ulozi kupca očekuje dobru uslugu i podršku od našeg izabranog prodavca ili pružaoca usluge. I mada će nam svaka firma danas pre kupovine obećati podršku i dobru uslugu, i dalje nije retka pojava da smo nezadovoljni uslugom koja nam je pružena.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Zašto?

Zato što je to mnogo lakše reći nego svaki put iznova uraditi, jer savršen proizvod ili usluga prosto ne postoje, iz čega sledi potreba da nezadovoljstvo planski minimiziramo. Ljudi mogu zaboraviti šta smo rekli, mogu zaboraviti i šta smo uradili, ali jako teško zaboravljaju ako su se zbog nas mnogo loše osećali.

Dakle, naše zaposlene koji rade u kontakt centrima, pružaju podršku, pružaju usluge na lokacijama firme ili rade na terenu, treba da opremimo znanjima i podacima koji im pomažu da u najboljem slučaju, nezadovoljne klijente pretvorimo u dobrovoljne promotere naše firme.

Collage customer experience concept (2)

U srednjim i većim firmama, osim treninga kako pružati podršku i usluge, ovo najčešće znači implementaciju CRM modula za pružanje usluga (CRM Customer Service i/ili CRM Field Service) kao alata koji treba da obezbedi produktivnost i najbrže moguće rešavanje problema ili zahteva klijenata.

Šta Microsoft ima u ponudi za softversku podršku pružanju usluga?

U ovom segmentu Microsoft u svojoj prilično bogatoj ponudi ima nekoliko Dynamics 365 aplikacija: Customer Service modul, Field Service modul, Contact Center, zatim Power Platformu, sveprisutni AI oličen u Copilot Studiju za implementaciju chat botova a sve to začinjeno sa Unified Service Desk aplikacijom kao glavnim alatom agenata za pružanje podrške za visoku produktivnost u radu.

Dynamics 365 ekosistem

Funkcionalnosti Dynamics 365 Customer Service aplikacije

Dynamics 365 Customer Service aplikacija pripada samom vrhu globalne ponude po pitanju funkcionalnosti i mogućnosti da naš predstavnik podrške za najmanje vremena reši problem ili pruži uslugu zbog koje nam se klijent obratio.

Najbitnije funkcionalnostiVrednost
Podrška za brojne ulazne kanale (Omnichannel - email, portali, chat, telefon, Viber, WhatsApp, SMS…)Komuniciranje sa kupcima i partnerima na kanalu koji oni preferiraju, za njihovu udobnost a vašu maksimalnu produktivnost u isto vreme.
Centralizovano rutiranje i raspodela ulaznih upita i zahtevaSvaki klijent/upit se automatizovano (AI) i/ili putem pravila upućuje na agenta kvalifikovanog da odgovori na zahtev, uzimajući u obzir trenutnu zauzetost agenata po svim kanalima na koje agent odgovara
Upravljanje radnim okruženjem i organizacija zaposlenihKonfigurisanje interfejsa za agente prema zahtevima i potrebama pozicije, za maksimalnu produktivnost i efikasnost agenata. Uvid u raspoloživost agenata, kapacitete, kompetencije i kreiranje različitih profila agenata.
Upravljanje zahtevima kupaca (case management), rasporedom pružanja usluga na lokacijama firme i na terenu i upravljanje nivoom i brzinom odziva (SLA)Profesionalno i organizovano rešavanje problema vaših klijenata, praćenje poštovanja vaših ugovornih obaveza za podršku (SLA), lakše ispunjavanje obećanja po pitanju pružanja usluga i zadovoljniji korisnici vaših usluga
Timski radAgenti mogu lako među sobom da komuniciraju i sarađuju unutar Customer service aplikacije koristeći integraciju sa MS Teamsom i bazu znanja
Analitika i izveštajiMenadžment i rukovodioci mogu kroz postojeće ili prilagođene kontrolne table i PowerBI izveštaje da steknu uvid u performanse, ubrzaju rešenje tipskih problema i uoče i otklone uska grla u pružanju usluga i podršci klijentima.
Copilot i AISagledajte najbitnije detalje o kontaktima, zahtevima i aktivnostima u CRM sistemu, iskoristite nacrte za emailove i automatske rezimee zahteva i emailova, pogledajte izvore podataka na osnovu kojih je Copilot generisao sadržaj

Ovo je samo deo mogućnosti Customer Service aplikacije. Ukoliko želite dodatne informacije prilagođene vašim konkretnim potrebama, najbolje je da nas kontaktirate.

Extreme Customer Service Power Apps aplikacija

Brojne funkcionalnosti Customer Service aplikacije često mogu biti potrebne samo našim najvećim i najzahtevnijim firmama. Vaš set potreba može biti nešto manji ili možda želite da određene funkcionalnosti prilagodite vašim konkretnim potrebama i načinu rada sa vašim klijentima i partnerima.
U ovom slučaju, možete da uz našu pomoć iskoristite moćnu Microsoft Power Platformu i Power Apps da vašim rukovodiocima, agentima za podršku i zaposlenima koji pružaju usluge na terenu obezbedite jednostavno i upotrebljivo, za vaše zaposlene maksimalno udobno i vama prilagođeno savremeno rešenje. Uz produktivnog i zadovoljnog zaposlenog koji pruža usluge, lakše je imati zadovoljne klijente.

Kontaktirajte nas za više informacija
Img9
Ce503f30be53988f32ef83bfb8862f83

Osnovne funkcionalnosti koje smo u rešenje već ugradili su sledeće:

Osnovne funkcionalnosti

  • Upravljanje Servisnim Aktivnostima (Cases)
  • Evidencija Artikala za Servis (Assets)
  • Upravljanje Ugovorima
  • Automatizovano Generisanje PDF Izveštaja
  • Integracija sa ERP Sistemima

Dodatne funkcionalnosti

  • Prediktivno održavanje sa IoT integracijom
  • Šablonizacija ugovora sa klijentima
  • Kreiranje baze znanja
  • Ispitivanje zadovoljstva klijenata (Surveys)
  • Integracija sa ERP Sistemima
  • Upravljanje terenskim aktivnostima
  • SLA
  • Portal za klijente

Ključna prednost Dynamics 365 Customer Service i Power Platform modula je u sjajnoj integraciji kako sa drugim popularnim Microsoft poslovnim aplikacijama i Microsoft (Office) 365 paketima, velikoj fleksibilnosti i otvorenosti platforme.

Uspešne priče naših klijenata

Studije slučaja

Otkrijte stvarne primere kako smo pomogli klijentima da postignu svoje ciljeve, prevaziđu izazove i podstaknu rast.

Wagen Internation d.o.o i Dynamics 365

Kompanija Wagen International postoji više od 20 godina, tokom kojih je uspostavila dominaciju na tržištu auto delova u Srbiji. Wagen International nudi široku paletu proizvoda...
Detaljnije
Wagen new

eKancelarija i Kreston MDM revizija doo

Kreston MDM čini tim profesionalnih i odgovornih stručnjaka, bogatim višegodišnjim iskustvom. Kompanija je osnovana 2005. godine i od tada se bavi revizijom, finansijskim i računovodstvenim...
Detaljnije
Kremos

Dynamics 365 & Semos Education

Tokom 25 godina iskustva, Semos Education je razvio preko 300 edukativnih programa koje je pohađalo preko 100.000 ljudi. Fokus Semos trening centra je na poslovne...
Detaljnije
Semos

Za više detalja, slobodno nas kontaktirajte

Ako želite da saznate koje usluge najčešće pružamo, posetite stranicu sa opisom usluga. A ukoliko vas zanima zašto nam klijenti ukazuju poverenje i kako gledamo na partnerstvo u implementaciji, pogledajte i posebnu stranicu posvećenu toj temi.

Kontaktirajte nas

Za više detalja je najbolje da nas kontaktirate.

Kontaktirajte nas

Usluge

Za najčešće vrste usluga koje pružamo, posetite našu stranicu sa opisom usluga.

Naše usluge

Ako želite da saznate zašto većina naših klijenta i mi verujemo da vredi da odaberete nas kao partnera za implementaciju, pogledajte stranicu posvećenu toj temi.

Zašto mi?

EXTREMEovanje  - iz iskustva za iskustvo

Budite u toku

Dobro došli na EXTREMEovanje – naš kutak za razmenu znanja, ideja i iskustava. Kroz priče iz prakse, savete i tehnološke uvide, pomažemo vam da bolje razumete kako digitalna rešenja mogu unaprediti vaš posao. Više od 25 godina smo uz klijente – i svaki tekst ovde je nastavak tog puta, pisan iz stvarnog iskustva.

Znam šta ste radili prolog leta!

Iako je leto prošlo, tokom njega Photoshop je dobio puno uzbudljivih unapređenja Photoshop je tokom ovog leta dobio toliko unapređenja, koliko je nekada dobijao za…

Adobe, Tips & Tricks

Extreme gost

23.10.2025.

Adobe Photoshop

Od ideje do dizajna – ekspresno uz Adobe Express

Zašto Adobe sve više integriše Adobe Express u razne druge alate i šta se time dobija? Adobe Express je sve više integrisan u različite opcije…

Adobe, Tips & Tricks

Aleksandra Popović

20.10.2025.

Adobe Express - uvodni ekran

ELASTIC SIEM: Vaš elastičan odgovor na sutrašnje sajber pretnje

Sajber bezbednost je za dobar broj poslovnih ljudi pomalo ono što je zdravstvena ustanova za običnog čoveka. Plaćamo osiguranje, verujemo da smo zdravi, retko tamo…

Bezbednost

Bojan Miljković

13.10.2025.

Reziser 1
Background

Bilten

Naš Infobilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.

Infobilten

Budite u toku sa našim Infobiltenom, koji vam donosi najnovije vesti iz IT industrije, uvide i trendove direktno u vaš inbox.

Prijavi se

Sigurnosni Bilten

Zaštitite svoje poslovanje uz naš Sigurnosni bilten, koji vam donosi najnovije informacije o sajber pretnjama i bezbednosnim praksama

Prijavi se

Kreativni Bilten

Prijavite se na naš Kreativni bilten i dobijajte najnovije trendove u dizajnu, savete o softveru i kreativnu inspiraciju.

Prijavi se
357e89c285a2c9a0192341c05c4f8054