CRM Dynamics 365 Prodaja
Microsoft Dynamics 365 Sales
Proces prodaje se nalazi na listi ključnih procesa u svakoj firmi, jer bez prodaje nije moguća realizacija ciklusa poslovne reprodukcije. U srednjim i većim firmama često postoji makar zajednička lista lidova i otvorenih prodajnih prilika, kako bi se obezbedilo da se nešto važno ne izgubi iz vida…
Kada je pravo vreme za CRM?
Ako ne ranije, onda u uslovima kada naraste prodajni tim, prodaje postanu kompleksnije, obavljaju se u dužim ciklusima, kada je od značaja za rezultat da se isprati specifičan prodajni proces ili prosto prodaja previše vremena provodi na administrativnim zadacima umesto sa ključnim klijentima, menadžment počne da razmišlja o primeni alata za softversku podršku – CRM modulu za prodaju.
Iz ugla kupca, pojednostavljeno gledano, ako nismo u stanju da ispunimo data obećanja dok traje prodaja, šta onda tek može da očekuje od naše firme ako bi nam ukazao poverenje i dodelio posao…?
Dynamics 365 Sales modul i Power Platforma se nalaze među tržišnim liderima u savremenim rešenjima za podršku prodajnim timovima i mogu biti vaš alat izbora bilo da tek krećete na vaše CRM putovanje, imate prethodna CRM iskustva ili su vam potrebne najsavremenije funkcionalnosti da ostvarite vaše poslovne ciljeve.

Pregled osnovnih funkcionalnosti i vrednosti Dynamics 365 Sales i Power Platform:
| Funkcija | Vrednost |
|---|---|
| Poslovni kontakti | Centralizovan pogled na najbitnije podatke, preferencije i informacije o klijentima |
| Upravljanje lidovima | Bilo da su posledica vaših inbound, outbound ili customer journey aktivnosti, lidovi se prikupljaju, raspodeljuju, kvalifikuju, prate i razvijaju na centralnoj lokaciji. Stara doktrina kaže da lid nikada ne zastareva dok ne kupi od nas. |
| Upravljanje prilikama | Pregled i raspodela otvorenih prilika, upravljanje prodajnim procesima, projekcija prihoda - lak i brz uvid u ključna zbivanja u prodaji |
| Ponude, Porudžbine, Ugovori i Računi | Ušteda vremena kroz šablone ponuda i ugovora, kreiranje porudžbina, ugovora i po potrebi računa, integracija sa ERP softverom u firmi, povezivanje procesa "od zahteva do isporuke" u jednu efikasnu celinu |
| Aktivnosti, zadaci i email komunikacija | Praćenje bitnih interakcija, uvid u prethodnu komunikaciju sa klijentima, brz odziv i ušteda vremena klijentima i prodavcima |
| Timski rad | Zajednički istovremeni rad na tekstovima ponuda, specifikacija, ugovora i kalkulacija, praćenje i raspodela dospelih timskih zadataka i podsetnika |
| Mobilna aplikacija | Pregled informacija o klijentima, ključnih zadataka, poručivanje sa mobilnog |
| Izveštaji | PowerBI izveštavanje iz različitih izvora podataka i tabela |
| Copilot | Ušteda vremena kroz sumiranje zapisa u CRM sistemu, brzo dostupan pregled nedavnih promena u CRM sistemu, pomoć u sastavljanju profesionalnih email poruka (i na srpskom) i u pripremi sastanaka |
Ključna prednost Dynamics 365 Sales i Power Platform modula je u sjajnoj integraciji kako sa drugim popularnim Microsoft poslovnim aplikacijama i Microsoft (Office) 365 paketima, velikoj fleksibilnosti i otvorenosti platforme.
Extreme CRM Sales Power Apps aplikacija
Brojne funkcionalnosti Dynamics Sales aplikacije često mogu biti potrebne samo našim najvećim i najzahtevnijim firmama. Vaš set potreba može biti nešto manji ili možda želite da određene funkcionalnosti prilagodite vašim konkretnim potrebama i načinu rada sa vašim klijentima i partnerima.
U ovom slučaju, možete da uz našu pomoć iskoristite moćnu Microsoft Power Platformu i Power Apps da vašim rukovodiocima, account menadžerima i prodavcima obezbedite jednostavno i upotrebljivo, za vaše zaposlene maksimalno udobno i vama prilagođeno savremeno rešenje. Uz produktivnog i zadovoljnog prodavca, lakše je imati zadovoljne klijente.


Kako kupiti Dynamics 365 Sales i Power Platform?
Potrebe za licencama utvrđujemo za svakog klijenta posebno, u čemu presudnu ulogu imaju scenariji korišćenja i potrebe svakog od korisnika ponaosob. I Dynamics 365 Sales i Microsoft Power Apps licence se kupuju kao servis u cloudu, mesečnom ili godišnjom pretplatom, gde nabavkom dobijate pravo da koristite funkcionalnosti za svakog vašeg imenovanog korisnika.
Model pretplate znači da nema kapitalnih investicija unapred u sam softver, pa je relativno lakše definisati ciljeve i izračunati koji bismo pozitivan efekat ostvarili od implementacije – povećali prihode i efikasnost ljudi.
Za više detalja, slobodno nas kontaktirajte. Ako želite da saznate koje usluge najčešće pružamo, posetite stranicu sa opisom usluga. A ukoliko vas zanima zašto nam klijenti ukazuju poverenje i kako gledamo na partnerstvo u implementaciji, pogledajte i posebnu stranicu posvećenu toj temi.

Za više detalja, slobodno nas kontaktirajte
Ako želite da saznate koje usluge najčešće pružamo, posetite stranicu sa opisom usluga. A ukoliko vas zanima zašto nam klijenti ukazuju poverenje i kako gledamo na partnerstvo u implementaciji, pogledajte i posebnu stranicu posvećenu toj temi.
Za više detalja je najbolje da nas kontaktirate.
Za najčešće vrste usluga koje pružamo, posetite našu stranicu sa opisom usluga.
Ako želite da saznate zašto većina naših klijenta i mi verujemo da vredi da odaberete nas kao partnera za implementaciju, pogledajte stranicu posvećenu toj temi.
EXTREMEovanje - iz iskustva za iskustvo
Budite u tokuDobro došli na EXTREMEovanje – naš kutak za razmenu znanja, ideja i iskustava. Kroz priče iz prakse, savete i tehnološke uvide, pomažemo vam da bolje razumete kako digitalna rešenja mogu unaprediti vaš posao. Više od 25 godina smo uz klijente – i svaki tekst ovde je nastavak tog puta, pisan iz stvarnog iskustva.
Kako zaštititi decu od doxxinga: ključne informacije za roditelje u doba sharentinga
Online sukobi među mladima lako mogu izmaći kontroli. U digitalnom okruženju, gde se prijateljstva stvaraju, održavaju i raskidaju na internetu, važno je da roditelji imaju…

AI kreativnost za praznike: Adobe Firefly vodič za čestitke, poklone i uspomene
Decembar je vreme kada se godina iza nas sumira, a pažnja najviše poklanja – kroz reči, uspomene i male kreativne gestove. To je doba novogodišnje…

Od lead-a do preporuke, bez lutanja: CRM – kompas za Customer Journey
“Ko su naši kupci koji bi preporučili naš proizvod ili uslugu“, pitanje je koje sve češće postavlja menadžment kompanija. To nisu nužno naši najveći kupci…


Bilten
Naš Infobilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.
Infobilten
Jednom mesečno želimo da vam pružimo korisne savete i najnovije informacije iz sveta softverskih licenci i rešenja. Takođe, želimo blagovremeno da vas obavestimo o akcijama, posebnim ponudama i pogodnostima. Prijavite se za Infobilten i budite informisani u vezi sa novitetima koji mogu biti važni za vas.
Sigurnosni Bilten
Kompilaciju vesti vezanih za pitanje sigurnosti i bezbednosti vaših računara i poslovnih informacija šaljemo jednom mesečno, na prijavljene e-mail adrese. Uglavnom sadrži savete o tome kako da se što bolje zaštitite, pregled aktuelnih pretnji i najvažnije informacije koje prenosimo iz relevantnih stranih izvora.
Kreativni Bilten
Bilten je namenjen kreativcima i svima onima koji žele da budu u toku sa novitetima iz sveta kreativnih alata, njihovim funkcionalnostima i unapređenjima. Savete kako bolje da se snalazite u alatima i načine na koji se koriste šaljemo jednom mesečno.
