CRM Dynamics 365 Marketing
Personalizacija i optimizacija marketinških kampanja
Microsoft Dynamics 365 Marketing
U doba u kom vladaju obilje ponuda, ogromna marketinška buka, velika informisanost prosečnog kupca i brze promene, priliv marketing izazova često raste brže nego sposobnost da se ti izazovi kvalitetno reše…
Današnji digitalno pismen kupac, po automatizmu, iskustvo u interakciji sa vašom firmom poredi sa gigantima korisničkog iskustva kakvi su Amazon, Google i Apple, umesto da vas poredi sa vašim najvećim konkurentom…
A jedna od najvećih snaga pomenutih giganata je u tome da su uposlili ozbiljnu tehnologiju da im omogući da pamte preferencije svakog kupca i da su u stanju da milione svojih korisnika tretiraju različito, u svim tačkama interakcije i na svim kanalima komunikacije. A iskustvo da nam neko ponudi baš ono što zna da volimo, nije iskustvo koje kao korisnici baš olako napuštamo…
Microsoft Customer Insights
Microsoft Customer Insights je savremeno i sveobuhvatno softversko rešenje za 360° pogled na vaše kupce i marketing automatizaciju, uz jaku podršku veštačke inteligencije (AI). Namenjen je većim i jačim srednjim, B2B i B2C firmama, sa većom bazom klijenata, koje imaju ambiciju i motiv da svojim klijentima obezbede tehnologijom podržano vrhunsko korisničko iskustvo (Customer Experience, CX).


Ključni izazovi modernog marketinga u takvim firmama su najčešće:
• Generisanje kvalitetnih lidova,
• Ažuran pogled na kupca iz različitih sistema i kanala komunikacije,
• Shvatanje potreba i promena ponašanja kupaca,
• Prilagođavanje korisničkog iskustva, ponude i komunikacije njihovim različitim potrebama i preferencijama.
Microsoft Customer Insights vam može pomoći da korišćenjem dva modula, Data i Customer Journeys, lakše rešite jedan deo ključnih izazova i povećate buduću vrednost vaše baze klijenata.


Microsoft Customer Insights - Data
Ovaj modul je osnov za većinu drugih aktivnosti u modulu za Customer Journey, ali i u bilo kojoj od drugih marketing ili poslovnih aplikacija koje koristite za interakciju sa vašim klijentima. Pojednostavljeno gledano, to je softver u koji se slivaju podaci iz raznih izvora, koji nakon automatizovanih transformacija, izlaze grupisani i uređeni na drugoj strani kada i gde su potrebni i u formi u kojoj su potrebni.
Nakon što definišete vaše izvore podataka o lidovima i kupcima (npr. Loyalty, POS, eCommerce, ERP, CRM, website, cookies) i željenu frekvenciju njihovog osvežavanja, u kratkom roku ćete pomoći vašim marketing stručnjacima, prodaji i pružaocima usluga da efikasno komuniciraju sa vašom ciljanom publikom, na obostrano zadovoljstvo.
Osnovne funkcionalnosti:
| Funkcija | Vrednost |
|---|---|
| Data source - Izvori podataka | Bilo kakva baza koju imate o kupcima može biti izvor podataka, ogromna ušteda vremena na ručnom prikupljanju i transformaciji |
| Unifikacija | Formiranje jedinstvenog željenog profila svakog lida ili kupca iz svih izvora, bez duplikata, sa ključnim informacijama |
| Profili kupaca | Rezultat unifikacije. Pregled i pretraga profila (firmi i pojedinaca), njihovih hronoloških aktivnosti, liste pristanaka za kontaktiranje… Praćenje aktivnosti poznatih i nepoznatih kupaca na sajtu iz cookie id-ja i promocija ponude u skladu sa interesovanjem, u realnom vremenu…. |
| Dimenzije | Bolje razumevanje ponašanja i značaja kupaca za firmu i firme za kupce (broj poena u loyalty programu, potrošnja u fizičkim objektima itd…) |
| Segmentacija | Grupisanje klijenata na osnovu transakcija, ponašanja ili drugih podataka, statičko ili dinamičko. Možete koristiti gotove AI modele i/ili zadavati vaše parametre, dimenzije, pravila i uslove… Relevantna komunikacija sa ciljnom grupom. |
| Predviđanja | Primena Copilot, AI i ML modela na podatke o vašim kupcima… Očekivana potrošnja u budućem periodu, verovatnoća za otkazivanje pretplate, preporuka proizvoda… Prilika da utičete na obim vaših prihoda pravovremenim aktivnostima. |
| Integracija i izvoz podataka | Celokupna obrada podataka može biti iskorišćena i primenjena preko konektora u brojnim eksternim aplikacijama, kakve su Facebook i Google Ads, Hubspot, LinkedIn Ads, MailChimp, Marketo, Salesforce… |

Microsoft Customer Insights - Customer Journeys
Customer Journey kao poslovni termin je skup svih interakcija i iskustava koje kupac ima sa proizvodom ili brendom, od inicijalnog interesovanja pa do interakcija koje se dešavaju nakon kupovine proizvoda.
Vrhunsko korisničko (Customer Experience) iskustvo je retko stvar slučajnosti. Briga i posvećenost detaljima u dizajnu interakcija sa korisnicima su jasan odraz poštovanja firme prema njima. A njihova lojalnost i obim potrošnje su direktna posledica i mera uspeha.
Microsoft Customer Insights – Customer Journeys modul ima za cilj da vam pomogne da sliku koju stvarate o vašem proizvodu, usluzi ili brendu lakše pretočite u realnost.
Funkcije Customer Journeys modula podržavaju kako marketing u realnom vremenu (Real-Time Marketing) tako i standardne Outbound marketing funkcionalnosti.

Razlike između Outbound i Real Time Marketing pristupa
| Opis | OBM | RTM |
|---|---|---|
| Definicija | Marketing kampanje ka korisnicima kroz razne kanale, email, telefon, Viber, SMS | Personalizovane kampanje i prezentovanje sadržaja u realnom vremenu, na osnovu ponašanja kupaca i njihove interakcije sa firmom |
| Sprovođenje kampanje | Kampanje se pokreću ručno, jedna za drugom | Kampanje se pokreću u realnom vremenu, dok kupci interaguju sa firmom. |
| Personalizacija | Na osnovu segmentacije i podataka o ranijem ponašanju. | Na osnovu trenutnih interakcija i ponašanja. |
| Tajming | Kampanje se planiraju i izvršavaju po unapred utvrđenom terminu | Kampanje se pokreću odmah kao odgovor na aktivnost ili interakciju sa kupcem |
| Marketing automatizacija | Automatizacija se koristi da kreira i realizuje kampanju | Automatizacija se koristi da personalizuje i prezentuje sadržaj u realnom vremenu |
| Analiza podataka | Podaci se analiziraju da bi se donosile odluke o budućim kampanjama | Podaci se analiziraju u realnom vremenu da bi se odlučilo trenutno kakav sadržaj treba prikazati individualnom kupcu |
Oba pristupa imaju svoje preduslove, prednosti i nedostatke, što znači da svaka firma, u odnosu na svoju marketing strategiju, traži pravu meru primene oba pristupa za sopstvene poslovne okolnosti i mogućnosti.

Funkcionalnosti Customer Journey modula
| Funkcija | Vrednost |
|---|---|
| Marketing kanali | Podržani su i već ugrađeni email, SMS, Push notifikacije za mobilni, a mogu biti naknadno ugrađeni i kanali za komunikaciju trećih strana (Viber, WhatsApp…). Sa svakim pojedincem možete komunicirati kanalom koji on preferira. |
| Journeys | Mogu biti pokrenuti nad segmentom korisnika ili na triger - nakon neke njegove aktivnosti (popunjen formular, završena kupovina, otkazana kupovina na sajtu itd) ili aktivnosti van sistema (kreiran nov lid u CRM sistemu). Vizuelnim alatima, predefinisanim aktivnostima i logičkim operatorima se automatski upravlja iskustvom korisnika i dodeljuju zadaci sektorima u firmi gde je potrebno da zaposleni obavi zadatak. |
| Planiranje i upravljanje događajima | Podrška za organizaciju poslovnih skupova i webinara. Registracija učesnika, rezervacija prostora i hotela za goste, praćenje procesa i zadataka, upravljanje sponzorima, evidencija istorije posete učesnika… |
| Marketing Formulari | Kreiranje inbound marketing formulara i obrazaca sa tipičnim elementima interfejsa (polja, padajući meni, grafički elementi, dugmići). Za registraciju događaja, prijavu na newsletter, zahtev za ponudu i slično. Kod forme se može ubaciti na već postojeće stranice na vašem sajtu i generisati triger za novi customer journey. |
| Generisanje i upravljanje lidovima | Kvalifikacija i ocena lidova, automatsko prosleđivanje zadataka sektorima prodaje direktno iz customer journey-a |
| Analitika | Praćenje efektivnosti journey-a u odnosu na definisane ciljeve, detekcija uskih grla i izazova u iskustvu korisnika, razumevanje kakve poruke i koji kanali daju najbolje rezultate, praćenje UTM kodova za kampanje |
| Personalizacija | Koristeći parametre i operatore, gotove blokove tekstova, logiku unutar samih poruka i različite grafičke elemente moguće je personalizovati poruke i povećati efikasnost komunikacije i zadovoljstvo korisnika |
| Privatnost i usklađenost sa zakonima | Čuvanje dozvola klijenata za kontaktiranje, brisanje dozvola, pamćenje po svakom marketinškom kanalu… Konfiguracijom politike se može definisati kome se poruke šalju - npr. samo kontaktima koji su to eksplicitno dozvolili ili kontaktima koji nisu tražili da ih uklonimo sa liste ili svim kontaktima itd. |
Microsoft Customer Insights je trenutno u velikoj fazi razvoja i nove funkcionalnosti se implementiraju neprekidno. Softver je vrlo moćan i fleksibilan, dobro dokumentovan, otvoren za prilagođavanja i može da zadovolji potrebe i najzahtevnijih firmi, kako danas tako i u budućnosti.
Kako kupiti Microsoft Customer Insights?
Microsoft Customer Insights se kupuje kao servis u cloudu, mesečnom ili godišnjom pretplatom, gde nabavkom dobijate pravo da koristite oba modula, Data i Customer Journeys. Cena zavisi od broja aktivnih kontakta kojima se obraćate i sa kojima imate interakcije kroz sistem u toku jedne godine.
Model pretplate znači da nema kapitalnih investicija, unapred, u sam softver, pa je relativno lako definisati ciljeve i izračunati koliko postojećih klijenata treba da zadržimo i novih da steknemo u toku željenog perioda kako bismo ostvarili pozitivan efekat od implementacije – povećali prihode i efikasnost ljudi.
Za više detalja, slobodno nas kontaktirajte. Ako želite da saznate koje usluge najčešće pružamo, posetite stranicu sa opisom usluga. A ukoliko vas zanima zašto nam klijenti ukazuju poverenje i kako gledamo na partnerstvo u implementaciji, pogledajte i posebnu stranicu posvećenu toj temi.


Uspešne priče naših klijenata
Studije slučajaOtkrijte stvarne primere kako smo pomogli klijentima da postignu svoje ciljeve, prevaziđu izazove i podstaknu rast.
Wagen Internation d.o.o i Dynamics 365

eKancelarija i Kreston MDM revizija doo

Dynamics 365 & Semos Education

Za više detalja, slobodno nas kontaktirajte
Ako želite da saznate koje usluge najčešće pružamo, posetite stranicu sa opisom usluga. A ukoliko vas zanima zašto nam klijenti ukazuju poverenje i kako gledamo na partnerstvo u implementaciji, pogledajte i posebnu stranicu posvećenu toj temi.
Kontaktirajte nas
Za više detalja je najbolje da nas kontaktirate.
Usluge
Za najčešće vrste usluga koje pružamo, posetite našu stranicu sa opisom usluga.
Ako želite da saznate zašto većina naših klijenta i mi verujemo da vredi da odaberete nas kao partnera za implementaciju, pogledajte stranicu posvećenu toj temi.
EXTREMEovanje - iz iskustva za iskustvo
Budite u tokuDobro došli na EXTREMEovanje – naš kutak za razmenu znanja, ideja i iskustava. Kroz priče iz prakse, savete i tehnološke uvide, pomažemo vam da bolje razumete kako digitalna rešenja mogu unaprediti vaš posao. Više od 25 godina smo uz klijente – i svaki tekst ovde je nastavak tog puta, pisan iz stvarnog iskustva.
Znam šta ste radili prolog leta!
Iako je leto prošlo, tokom njega Photoshop je dobio puno uzbudljivih unapređenja Photoshop je tokom ovog leta dobio toliko unapređenja, koliko je nekada dobijao za…

Od ideje do dizajna – ekspresno uz Adobe Express
Zašto Adobe sve više integriše Adobe Express u razne druge alate i šta se time dobija? Adobe Express je sve više integrisan u različite opcije…

ELASTIC SIEM: Vaš elastičan odgovor na sutrašnje sajber pretnje
Sajber bezbednost je za dobar broj poslovnih ljudi pomalo ono što je zdravstvena ustanova za običnog čoveka. Plaćamo osiguranje, verujemo da smo zdravi, retko tamo…


Bilten
Naš Infobilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.
Infobilten
Budite u toku sa našim Infobiltenom, koji vam donosi najnovije vesti iz IT industrije, uvide i trendove direktno u vaš inbox.
Sigurnosni Bilten
Zaštitite svoje poslovanje uz naš Sigurnosni bilten, koji vam donosi najnovije informacije o sajber pretnjama i bezbednosnim praksama
Kreativni Bilten
Prijavite se na naš Kreativni bilten i dobijajte najnovije trendove u dizajnu, savete o softveru i kreativnu inspiraciju.
