Odnos sa klijentima
CRM – glavni kuvar precizne i na pravom mestu dozirane marketing automatizacije
Iskustvo korisnika – Customer Experience kao nova paradigma uspešnog poslovanja Nalazimo se u eri potrošača koji su daleko svesniji svog značaja i mogućnosti izbora nego
CRM – Put do pozitivnih iskustava korisnika i kupaca
Opredeljenost kompanije ka sprovođenju CRM strategije samo je prvi korak u uvođenju CRM koncepta u jednu kompaniju. Izbor CRM alata i njegova implementacija često mogu
Šta sve (ne) znamo o klijentima?
Kroz štogod godina iskustva u IT-u i bavljenju softverom, delimično na svojoj koži, delimično gledajući kolege kada smo nudili softver potencijalnim i poznatim (postojećim) kupcima
Microsoft Dynamics CRM Online ili On-Premises?
Pri odabiru načina implementacije Microsoft Dynamics CRM rešenja u principu postoje dve opcije – CRM Online i CRM On-Premises. CRM Online je hostovan u Microsoft
Planiranje i postavka ciljeva
Početak godine je vreme za sabiranje utisaka, analizu poslovnih rezultata, ali i za planiranje naredne godine. Naravno, u sveopštoj trci cilj nam je da uvek
CRM na mobilnim uređajima 2 – Resco Mobile CRM za rad na terenu
U prethodnom tekstu CRM na mobilnim uređajima opisao sam Microsoft Dynamics CRM mobilno rešenje. Međutim ovo besplatno rešenje ima ograničenja o kojima treba voditi računa.
CRM na mobilnim uređajima
Svedoci smo brzog napretka tehnologije u poslednjoj dekadi. Kako nam se prezentuju sve brži i bolji uređaji, a paralelno sve više upotrebljavamo Internet servise kod
Zašto jedan frizerski salon ima dobar CRM
Jedno od obaveznih pitanja koje nam postavljaju partneri je: “Šta je to CRM?”. Kolega Dušan u tekstu “Šta je taj CRM i šta će to
Kako stranci postaju prijatelji, a prijatelji postaju kupci
Permission Marketing Kao letnju lektiru sam ove godine, između ostalog, odabrala i „Permission Marketing: turning strangers into friends, and friends into customers“ koju je napisao
Vođenje projekta
Težak posao definitivno, međutim, metodologija nam može olakšati život. Ja u projektima na kojima učestvujem koristim Microsoft Sure Step metodologiju. Da se na početku odmah
Merenje marketing aktivnosti i ostali demoni
Plan-Do-Check-Act ciklus deluje vrlo jednostavno, ali kada je marketing u pitanju, u praksi uvek nešto škripi. Teško nam je da odgovorimo na jednostavna pitanja –
Alat za besplatno anketiranje
Svako od nas bi voleo da zna kako njegovi kupci-klijenti razmišljaju, da li su zadovoljni proizvodom, uslugom, cenom, šta bi želeli da vide u ponudi
Prijava na Extreme bilten
nAJNOVIJE IT VESTI DIREKTNO U VAŠ INBOX
Naš bilten donosi vam najrelevantnije vesti iz industrije, tržišne trendove i stručne analize. Prijavite se kako biste bili korak ispred u svojoj oblasti i donosili informisane odluke uz najnovije uvide koji stižu svakog meseca.











