eSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Ukoliko vaša firma prosečno potpisuje više od jednog ugovora dnevno i imate više od jednog sektora koji preispituje ugovore prodaje i nabavke, eSekretarica je softver napravljen za vas!
Besplatna
tehnička podrška
Mesečno
plaćanje
Bez ulaganja
i infrastrukture
Dostupnost sa
bilo koje lokacije
eSekretarica brine o svim pravilima i procedurama za preispitivanje ugovora, onako kako ste ih vi definisali. Tokom čitavog postupka, eSekretarica čuva sve komentare i izjave saglasnosti zajedno sa tekstom ugovora na jednom mestu, koji su lako dostupni svim učesnicima. Prema vašoj proceduri, određuje se ko ima prava da vrši izmene na ugovoru. Takođe, izmene ugovora su moguće samo u toku preispitivanja – nakon potpisivanja ugovor se arhivira i više nije dostupan za izmene.
Saznaj višeZa svaki od ugovora se u eSekretarici jasno može videti u kojoj se fazi preispitivanja nalazi – ko od učesnika trenutno radi na ugovoru i kada je ugovor kod njega stigao.Takođe, svim učesnicima je vidljiv dnevnik komentara – sve ono što su u toku preispitivanja učesnici ostavljali kao zapis i napomene. Ovaj dnevnik ostaje trajno zabeležen i vezan za dati ugovor, a svi potpisani ugovori postaju deo arhive koja je pretraživa po ključnim rečima.
Saznaj višeJednom kada je predlog ugovora dospeo u eSekretaricu, pokreće se jednostavan sistem obaveštenja učesnicima u procesu preispitivanja prema utvrđenim pravilima i nadalje je potrebno samo da svaki od učesnika uradi svoj deo preispitivanja – sve drugo radi eSekretarica. Ona brine tome da su svi učesnici informisani, da su imali uvid u sve komentare, vodi računa o verzijama i šalje podsetnike učesnicima kod kojih se ugovor zadržao više nego što je predviđeno. eSekretarici se može pristupiti sa bilo koje lokacije i u bilo koje vreme, potreban je samo Internet.
Saznaj višeeSekretarica brine o datumu isteka ugovora i u odnosu na taj datum šalje automatske podsetnike kako bi se blagovremeno donela odluka o obnovi. Takođe, sadrži datume koji su važni za praćenje izvršenja ugovora.
Saznaj višePodrška i održavanje
Implementacija novih funkcionalnosti
u okviru postojećih modula
Mogućnost implementacije
novih modula
Rešenje za upravljanje najvažnijim poslovnim zadacima počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka i upravljanja dokumentacijom.
Saznaj višeeSekretarica je softverski alat za podršku celokupnom procesu preispitivanja ugovora, prema utvrđenoj proceduri firme.
Saznaj višeeLikvidatura je sistem za elektronsku obradu faktura i upravljanje finansijskom i ostalom ulaznom dokumentacijom od trenutka prijema do trenutka plaćanja.
Saznaj višeMesto za informisanje zaposlenih, podnošenje i procesiranje HR zahteva, razmenu znanja i pristup kompanijskoj dokumentaciji.
Saznaj više