Ugostiteljstvo

Od izuzetnog značaja za uspešan ugostiteljski posao je fokus na unapređenju kvaliteta i primeni visokih poslovnih standarda.

U firmama koje imaju veliki broj zaposlenih, posluju na više lokacija ili imaju u planu proširenje, svaka briga koja nije sistemska i kontunirana može se značajno odraziti na kvalitet usluge, a samim tim na uspešnost poslovanja.

Najčešći izazovi

  • Nepostanje kontrole i uvid u aktivnosti zaposlenih
  • Nepredvidivi troškovi i zastoji usled oštećenja uređaja
  • Nestandardizovan nivo usluge
  • Otežano sprovođenje zadataka projektnog tipa
  • Nepostojanje upravljanja zalihama
  • Neadekvatna struktura i broj radne snage po smenama

Da li je i vama cilj unapređenje efikasnosti upravljanja operacijama i automatizacija procesa?

Kontakt

Ukoliko i vi imate u planu rast vašeg ugostiteljskog biznisa ili radite na više lokacija i želite da održite kvalitet usluge na istom nivou, naše rešenje vam može pomoći na sledećim zadacima:

  • – Unapređenje produktivnosti zaposlenih
  • – Smanjenje radnih sati utrošenih na generisanje internih/eksternih izveštaja
  • – Smanjenje oštećenja uređaja u proizvodnji
  • – Smanjenje troškova koji nastaju usled kvara uređaja
  • – Skraćenje perioda za rešavanje problema
  • – Upravljanje osnovim sredstvima
  • – Efikasnost operativnog poslovanja
  • – Planiranje smena prema strukturi i broju radne snage

Partneri