Grupacije &
holding kompanije

Grupacije i holding strukture, pored upravljačkih izazova, za jedan od težih zadataka imaju uspostavljanja uspešne interne komunikacije.

Ukoliko krenemo samo od osnovne teze – kako preneti osnovne vrendnosti na apsolutno sve zaposlene bez obzira na to kojoj struci, tipu radnog mesta i lokaciji pripadaju, možemo da sagledamo kakav je zadatak stavljen pred sektor Internih konukacija. Sistemska i kontinuirana briga o zaposlenima, kao i dvosmerna komunuacija se u tim uslovima teško mogu ostvariti bez softverske podrške i adekvatne platforme.

Najčešći izazovi

  • Nejasan tok informacija
  • Neefikasno pronalaženje i upravljanje dokumentacijom
  • Proces odobravanja je dugačak i spor
  • Nekohorentnost zajednice
  • Spor i nestruktuiran onboarding proces

Na koj se način vaši zaposleni informišu, dele znanje i grade odnos prema kompaniji?

Kontakt

Postavkom Intranet portala svojim zaposlenima možete omogućiti:

  • – Oglasnu tablu
  • – Automatizaciju svih HR servisa (odobrenje odsustva, godišnjih odmora, putnih naloga, ..)
  • – Onboarding
  • – Dvosmernu komunikacija, kao i komunikaciju između kolega
  • – Sistemsku podršku inovacijama
  • – Jasan tok informacija i dokumentacije
  • – Jačanje pripradnosti i lojalnosti firmi
  • – Pravovoremenu informisanost i donošenje odluka

Partneri