Termin: 23. april
Predavač: Dragan Todorović, Konsultant – poslovni portali
Adresa: Đorđa Vajferta 74, Beograd
Savremeno poslovno okruženje kreira obavezu kontinuiranog unapređena poslovnih aktivnosti sa posebnim fokusom na smanjenje troškova, uštedu vremena i automatizaciju procesa.
Da li ste se nekada zapitali koliko vremena trošite na pretragu poslovne dokumentacije?
Da li ste upoznati da je korišćenjem elektronskog delovodnika vreme evidentiranja, klasifikacije i pretrage poslovne dokumentacije moguće realizovati za svega par minuta?
Upravljanje zajedničkim resursima, zadacima, klijentima, kalendarski prikazi, pristup sa mobilnih uređaja predstavljaju dodatne vrednosti koje pružaju podršku vašem poslovanju.
Radionica ne temu eKancelarije pomoći će vam da sagledate kako na brz i lak način možete da upravljate svojim aktivnostim iz Outlook-a, kako da koristite opcije za saradnju pri kreiranju i izmeni dokumenata, da upravljate zadacima kao i da organizujete resurse u skladu sa svakodnevnim potrebama. Dodatni primeri automatizacije procesa omogućavaju značajnu uštedu vremena kao i standardizaciju poslovanja.
Konkretni primeri iz prakse, demo scenariji i aktivno učešće učesnika garantuju da će vreme provedeno na prezentaciji pružiti kvalitetne informacije za unapređe poslovanja.