Extreme na Sinergiji 2017

sinergija1

Družili smo se i ove godine sa vama na Sinergiji 17, Microsoft konferenciji posvećenoj digitalnoj transformaciji, informaciono-komunikacionim tehnologijama i njihovoj poslovnoj primeni.

Kao Microsoft Cloud Solution Provider partner i pod sloganom Direct to Cloud, bili smo tu za sve učesnike konferencije koji su bili zainteresovani za Microsoft rešenja i aplikacije u Cloudu i njihova pitanja vezana za Cloud ponudu, izbor partnera, migraciju u Cloud i bezbednost podataka.

sinergija - 2

 

Svoj doprinos Tehničkim danima Extreme je dao kroz dva svoja predavanja gde su prisutni mogli pitati sve što ih zanima vezano za Microsoft licenciranje i rešenja.

Cloud Solution Provider: Ključni partner za savremeno poslovanje

sinergija3

Velibor Simikić, direktor prodaje u firmi Extreme, je govorio o tome kako transformacija načina na koji radimo suštinski utiče na planiranje IT resursa – ključnog oslonca za sprovođenje promena u poslovanju. Takođe, optimalna raspodela IT sredstava utiče i na modele kolaboracije zaposlenih, rastuće potrebe za boljim poznavanjem zahteva klijenata i inovacije u osmišljavanju novih proizvoda i usluga za pobedu u tržišnoj utakmici. Savremeno poslovanje podrazumeva i pronalaženje odgovora na pitanje: Na koji način mogu da obezbedim pristup tehnologijama i dodatnim uslugama u kratkom roku, a što mi je neophodno u današnjem izazovnom i dinamičnom poslovnom okruženju?

sinergija4

Goran Filipović, savetnik za softver, je sve prisutne upoznao sa Extreme paketima – Extreme rešenja bazirana na Office 365 servisima koja uzimaju u obzir specifičnosti domaćih kompanija u pogledu potrebnih aplikacija i servisa. Takođe, Goran je preneo svoja iskustva „sa terena“ kada je Cloud u pitanju, s čim se domaća preduzeća najčešće suočavaju i kako uspešno prevazilaze spomenute izazove.


Dynamics 365 Field Service: Optimizujte i unapredite proces pružanja usluga na terenu!

sinergija5

Drugog dana Sinergije su Dušan Đokić, CRM program menadžer, i Marija Stantić, CRM konsultant, predstavili Dynamics 365 Field Service aplikaciju, optimalnu podršku za pružanje usluga na terenu. Svi prisutni su imali prilike da vide na realnom primeru kako uz pomoć Field Service modula mogu u potpunosti upravljati radnim nalozima, angažovanjem ljudstva i osnovnih sredstava, pratiti uređaje kod klijenta, njihove lokacije i još mnogo toga. Sve aktivnosti procesa se mogu ispratiti putem aplikacije za mobilne uređaje, a one bivaju zaokružene obračunom troškova na osnovu utrošenih resursa i automatskim izdavanjem faktura.