CRM za veleprodaju i distribuciju

Potreba za veleprodajom i distribucijom za različite industrije, komercijalu, pa čak i za institucije u neprestanom je porastu. Ceo evolutivni proces dešavao se iz potrebe da distributeri na veliko vode operacije iz jednog ili neretko iz više skladišta – primanje i pravljenja zaliha robe koja se kasnije otprema kupcima, upravljanje zadacima komercijalista na terenu, poručivanjem sa terena, pozicioniranjem robe i pružanjem podrške klijentima.

Koordinacija nije jednostavan kako izgleda. Proces koji uključuje upravljanje odnosom sa kupcima, proizvodima, višestrukim kanalima kroz koje funkcioniše prodaja, lancem snabdevanja i poslovnim operacijama je izazovan i komplikovan. Samo neki od izazova sa kojim se suočavaju prodavci na veliko i distributeri su:


  • Nedostatak vidljivosti lanca snabdevanja;
  • Složenost u kontroli zaliha;
  • Kontrola operativnih troškova;
  • Održavanje agilnosti rada i operacija;
  • Upravljanje odnosima sa dobavljačima;
  • Efikasno upravljanje porudžbinama.

 

Svi ovi izazovi mogu da naruše vaš odnos sa kupcima. Sintetički faktor za uspešno poslovanje, prema našem dugogodišnjem iskustvu, nalazi se u Microsoft Dynamics platformi, koju smo posebno razvijali kako bismo izlečili boli sa kojim se suočavaju vaši poslovni procesi. CRM za veleprodaju i distribuciju pomaže u uspostavljanju novih, ali i nezi trajnih odnosa sa klijentima.


 

 

KO SU NAŠI KLIJENTI I KAKO NA EFIKASAN NAČIN UPRAVLJATI, POBOLJŠATI I NEGOVATI ODNOS SA NJIMA?

 

 

 


 

 

Upravo ovo je jedno od ključnih pitanja za veleprodaju i distribuciju, baš kao i u ostalim uslužnim delatnostima. Odogovor se krije u CRM konceptu!

Šta CRM koncept obećava?

CRM je dobro razvijen sistem za upravljanje odnosima sa klijentima. Dizajniran je za potrebe kompanija koje se bave prodajom i distribucijom, a pouzdano ispunjava sledeća obećanja:

  1. Razvoj odnosa sa klijentima kroz poverenje i učenje;

  2. Pamćenje onoga što kupci rade i šta nam govore o svojim potrebama;

  3. Upotreba zapamćenog za testiranje različitih kupaca na različite načine.

Dakle, CRM koncept pomaže firmi da pridobije, zadrži i razvije odnos sa svojim klijentima na obostrano zadovoljstvo.

Pored pomenutih specifičnih funkcionalnosti i procesa, ovo softversko rešenje je kreirano s obzirom na još dve premise – aplikacija mora da pruži korisnicima potrebne informacije kroz jednostavan unos i obezbediti im pristup udaljenim podacima na siguran i neometan način.

Ukoliko želite da vidite kako izgleda CRM za veleprodaju i distribuciju i da saznate više o njegovoj primeni popunite online formular ili nam pišite na informacije@extreme.rs i neko od nas će vam se javiti u najkraćem mogućem roku.