Digital Transformation i Customer Experience Beograd

digital-transformation-and-customer-expiriance

 

01.12.2016. godine s početkom u 8:00 sati održaće se Digital Transformation i Customer Experience Change Experience Day u Beogradu u Hotelu Metropol Palace.

Change Experience predstavlja interaktivni format događaja na kojem svi učesnici aktivno sudeluju u raspravi na zadate teme, a partneri najavljenog događanja u Beogradu su kompanije Microsoft, mStart, Extreme i Atlantic grupa.

U okviru celodnevnog programa koji u celosti možete pogledati na sledećoj strani, u svakom od tri bloka održaće se okrugli sto na temu „CRM rešenje za b2b u proizvodnji i distribuciji roba široke potrošnje“.

Domaćini ovog okruglog stola su: Igor Javor (mStart), Zoran Šegić (Microsoft), Zoran Milašinović (Omega Consulting Team), Bojan Miljković (Extreme d.o.o.), a govoriće se o:

Microsoft Dynamics 365 i mCRM – CRM rešenjima za b2b u proizvodnji i distribuciji roba široke potrošnje

  • Razlozi za uvođenje CRMa
  • Posebnosti CRMa u proizvodnji i distribuciji roba široke potrošnje
  • Pregled funkcionalnosti Microsoft Dynamicsa 365 i mCRMa
  • Implementacija – projektna metodologija i integracija s trećim sistemima

Za prvi Digital Transformation i Customer Experience Day u Beogradu se možete prijaviti putem sledećeg linka: http://changeexperience.net/registracija/.