Extreme Essential

Radite sa bilo kog mesta, pojednostavite zajednički rad sa kolegama uz uvek ažurne alate za produktivnost, saradnju, HD video komunikaciju i instant poruke.

pretplata-office

 

Uz pomoć Extreme tima unapredite komunikaciju uz napredne mail servise koji obezbeđuju 50 GB prostora za vaše poštansko sanduče, zaštitu od malicioznih i spam poruka kao i automatsko arhiviranje u skladu sa vašim pravilima.

Pristup mailu sa bilo kog uređaja i u bilo koje vreme kao i preko omogućenog Outlook Web pristupa, učiniće da uvek budete povezani i brzo odgovorite na sve poslovne zahteve. Uspostavite kontrolu sadržaja i poverljivost informacija uz pomoć vaših pravila za sprečavanje odliva važnih informacija.

Organizujte sastanke preko Interneta u HD video kvalitetu uz samo nekoliko klikova, komunicirajte sa saradnicima preko različitih opcija za instant poruke i jednostavno podelite sadržaj sa učesnicima sastanka. Bez dodatnih troškova za opremu, bez obzira na vreme i mesto na kome se nalazite, koristeći nove Office aplikacije proširene serivisima u Oblaku unapredite sadašnje iskustvo i produktivnost.

Obuke za korisnike za Outlook Web Access

Outlook Web Access je webmail opcija pristupa mail servisu gde vam Extreme tim pomaže prilikom kreiranja podataka za pristup i adrese servisa. Osim toga, obuka podrazumeva sledeće:

  • Pregled funkcionalnosti
    Mailovi, kalendari, zadaci, adresar
  • Mail opcije
    Pregled opcija za slanje mail-ova
  • Integracija sa drugim servisima
    Pregled opcija za rad sa OneDrive for Business i Skype for Business opcijama
  • Distributivne grupe
    Kreiranje distributivnih grupa
  • Pravila
    Definisanje pravila za poruke
  • Out of Office
    Podešavanje automatskog odgovora za vreme odsustva
  • Offline režim
    Podešavanja za rad u offline režimu

Tehnička podrška

Za vreme trajanja pretplate, stručno osoblje firme Extreme pruža daljinsku podršku prvog nivoa u sledećim domenima: tehnička podrška, pretprodajna podrška, podrška za obračun i pretplatu.

  • Tehnička podrška obuhvata pomoć prilikom instalacije, podešavanja i generalne upotrebe servisa. Na primer konfiguracije korisničkih email naloga, prava pristupa, migracije mailboxeva; prava pristupa na SharePoint Online platformi, konfiguracija eksternih korisnika i slično.
  • Pretprodajna podrška podrazumeva pomoć oko funkcionalnosti i pogodnosti sadržanih u paketima, licenciranju, poređenju između paketa i generalno pronalaženju najboljeg rešenja za vaše konkretne poslovne potrebe.
  • Podrška u vezi  sa obračunom i pretplatom se koristi za dodavanje ili smanjenje licenci, obnovu licenci, sva pitanja oko plaćanja i računa, otkazivanja pretplate i slično.

Našu podršku možete kontaktirati radnim danima u radno vreme na: http://extreme.rs/podrska/.

Drugi nivo podrške obezbeđuje kompanija Microsoft, za većinu zemalja po 24/7 principu dostupnosti, telefonom i online formularima. Ova podršku možete kontaktirati putem sledeće Microsoft Office 365 strane.

 

*Navedena obuka se može realizovati u roku od 3 meseca od datuma nabavke licence i izvršava se jednokratno (realizuje se u jednom terminu i održavanje obuka se ne ponavlja za nabavku dodatnih licenci). Za održavanje obuka van teritorije grada Beograda korisnik licenci snosi putne troškove koji se određuju u dogovoru sa firmom Extreme.