Dynamics 365 moduli

Microsoft Dynamics CRM se sastoji iz 7 modula koji se kombinuju u skladu sa potrebama vašeg poslovanja, uz mogućnost dodavanja novih modula kako poslovanje raste.

Prodaja: Dynamics 365 for Sales
Marketing: Dynamics 365 for Marketing
Operacije: Dynamics 365 for Operations
Finansije: Dynamics 365 for Financials
Projekti: Dynamics 365 for Project Service Automation
Terenski servis: Dynamics 365 for Field Service
Korisnička podrška: Dynamics 365 for Customer Service

Snažna veza sa korisnicima

Snažna veza sa klijentima uzrokuje lojalne klijente koji se iznova vraćaju vašoj firmi i proizvodima/uslugama koje nudite. Dynamics 365 daje vam set alata koji vam pomažu da izgradite odnos sa klijentom od prvog kontakta, preko kupovine i podrške, i svih tačaka susreta u okviru vaše saradnje. Personalizovan pristup zasnovan na podacima će vašem klijentu preneti pravu poruku – vi brinete i dajete veću vrednost od konkurencije.

Moćni alati za vaše zaposlene

Zaposleni koji su „naoružani“ znanjem, alatima i optimizovanim poslovnim procesima doprinose rastu, pa i razvoju, vašeg poslovanja na kvalitativno višem nivou. Ukoliko obezbedite sve relevantne informacije i omogućite nesmetan tok rada, zaposlenima ostaje samo da rade ono što najbolje znaju, produktivnije i bolje nego što su mogli do sada.

Optimizovani radni procesi

Uz Microsoft Dynamics 365 svi vaši procesi se objedinjuju kroz jedno softversko rešenje, što vam omogućava jednostavan uvid i pregled – gde su uska grla, koji su KPI ispod dozvoljene vrednosti, na koji način se roba/usluga kreće kroz vaš sistem. Osim toga, automatizacijom određenih rutinskih zadataka ubrzavate tok rada, ali i smanjujete mogućnost grešaka i propusta.